Опитування → Перегляд
Яка форма державного устрою найкраща для України?
Ігор Шевченко
Четвер, 19:51, 01/07
Коментарі
Сергій Худолій 21 липня 2010
Є одне пояснення тут http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%B5_%D0%B3%D0%BE%D1%81%D1%83%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE#.D0.92.D0.B8.D0.B4.D1.8B_.D1.83.D0.BD.D0.B8.D1.82.D0.B0.D1.80.D0.BD.D1.8B.D1.85_.D0.B3.D0.BE.D1.81.D1.83.D0.B4.D0.B0.D1.80.D1.81.D1.82.D0.B2
Виды унитарных государств
Унитарные государства могут быть централизованными и децентрализованными в зависимости от:
* характера взаимоотношений между высшими и местными органами власти;
* объёма полномочий, предоставленных административно-территориальным единицам или автономным образованиям в составе унитарного государства;
Принято считать государство централизованным, если во главе местных органов государственной власти стоят назначенные из центра чиновники, которым подчинены местные органы самоуправления. В децентрализованных унитарных государствах местные органы государственной власти избираются населением и пользуются значительной самостоятельностью в решении вопросов местной жизни.
Примером централизованного унитарного государства является Туркменистан, децентрализованного — Королевство Испания.
Виды унитарных государств
Унитарные государства могут быть централизованными и децентрализованными в зависимости от:
* характера взаимоотношений между высшими и местными органами власти;
* объёма полномочий, предоставленных административно-территориальным единицам или автономным образованиям в составе унитарного государства;
Принято считать государство централизованным, если во главе местных органов государственной власти стоят назначенные из центра чиновники, которым подчинены местные органы самоуправления. В децентрализованных унитарных государствах местные органы государственной власти избираются населением и пользуются значительной самостоятельностью в решении вопросов местной жизни.
Примером централизованного унитарного государства является Туркменистан, децентрализованного — Королевство Испания.
Василь Мельничук
21 липня 2010
Дякую.
Я завжди класифікувавна держави на три групи: унітарні, федеративні, конфедеративні. Децентралізована унітарна держава, на мою думку, це також унітарна. А вже обираються керівники місцевих органів влади , чи призначаються - це вже нюанси. Крім того, у нас, наприклад, голови держадміністрацій призначаються, а голови рад і самі ради - обираються. Тому тут не так просто сказати: чи у нас децентралізована унітарна країна?
Я завжди класифікувавна держави на три групи: унітарні, федеративні, конфедеративні. Децентралізована унітарна держава, на мою думку, це також унітарна. А вже обираються керівники місцевих органів влади , чи призначаються - це вже нюанси. Крім того, у нас, наприклад, голови держадміністрацій призначаються, а голови рад і самі ради - обираються. Тому тут не так просто сказати: чи у нас децентралізована унітарна країна?
Олександр Калюжний 23 липня 2010
безперечно Україна повинна бути унітарною державою хоча б ще років п`ятдесят, децентралізація і федералізація країни....коли вона перебуває на стадії розвитку, на мою думку, може призвести до її занепаду і навіть втрати незалежності!
Ігор Шевченко 25 липня 2010
Все залежить від ступеню децентралізації. Треба знайти розумний баланс. Треба дати більше можливостей та повноважень регіонам для розвитку, але при цьому стратегічні напрямки діяльності держави залишити в центрі.
Антон Баранов
27 червня 2011
Идея проста, просто люди не понимают. разговаривал с профессором политологии недавно, он сказал, что такого не возможно сделать вообще. Дискуссия продолжалась 3 часа и только после конкретных примеров, обоснованных даже на нашем сегодняшнем положении вещей, он со мной согласился. Я считаю это очень реальным и правильным решением на сегодня.
Антон Баранов
27 червня 2011
Только грань баланса очень тонка, однако уловить ее - дело не очень сложное, удержать баланс - тут придется постараться.
Ярослав Завьялов 25 липня 2010
Согласен, стратегия должна быть одна, а пути развития у каждого региона должны отличаться
Антон Баранов
27 червня 2011
Я больше даже скажу, в регионах внутри куча особенностей и под общую линейку не поставить. Согласен с Вами полностью.. Стратегия одна, подход разный.
P.S. Приятны толковые трезвые мысли.
P.S. Приятны толковые трезвые мысли.
Віталій Семенюк 27 липня 2010
Проголосував за децентралізовану унітарну.
Кожен регіон дійсно має свій менталітет. Хоча, на мою думку найбільш толерантними до інших регіонів є Північ і Центр.
Кожен регіон дійсно має свій менталітет. Хоча, на мою думку найбільш толерантними до інших регіонів є Північ і Центр.
Максим Інкін 16 серпня 2010
Проголосував за унітарну форму державного устрою. Але на мою думку вона не виключає обраність місцевої влади та врахування специфіки регіонів. Можливо це підходе "децентралізованому унітарному устрою держави",але її критерії, як на мене,не достатньо розкриті.
Ігор Ковтонюк
24 серпня 2010
ФЕДЕРАТИВНА РЕСПУБЛІКА УКРАЇНА ось це ЦІЛЬ, це МЕТА все інше це компроміс і відтягування провалу у часі на потім, на пізніше... при унітарній системі лекше здавати країну ЦІЛОЮ
Ігор Ковтонюк
24 серпня 2010
і скажіть будь-ласка при сьогодніньому рівні комунікацій і технологій шо і як слід називати чи означати ЦЕНТРОМ? і для чого це робити...
Василь Мельничук
29 серпня 2010
гор Ковтонюк 00:58 "при унітарній системі лекше здавати країну ЦІЛОЮ" - що Ви маєте на увазі, і чому важко "здавати" країну при федерації?
Ігор Ковтонюк 01:00 - в кожній країні існує таке поняття як столиця - це місто де знаходяться центральні органи управління країною. Як правило там же знаходяться і центри управління загальнонаціональних компаній
Ігор Ковтонюк 01:00 - в кожній країні існує таке поняття як столиця - це місто де знаходяться центральні органи управління країною. Як правило там же знаходяться і центри управління загальнонаціональних компаній
Сергій Кубраков 2 вересня 2010
Я голосував за унітарну форму державного устрою.
Основні ознаки унітарної держави (Україна, Болгарія, Польща, Франція, Велика Британія, Італія, Швеція, Норвегія, Фінляндія, Греція, Іспанія, Нідерланди, Португалія, Камбоджа, Лаос, Таїланд, Японія, Китай та ін.):
1) єдина конституція (конституції прийняті в більшості країн світу);
2) єдина система вищих органів державної влади -- глава держави, уряд, парламент, юрисдикція яких поширюється на територію усієї країни;
3) єдине громадянство і єдина державна символіка;
4) єдина система законодавства і єдина судова система;
5) адміністративно-територіальні одиниці не можуть мати будь-яку політичну самостійність;
6) в міжнародних відносинах виступає одноособово. Частини, унітарної держави мають різні назви: в Україні -
області, у Польщі — воєводства, в Англії — графства, в Італії -провінції.
Деякі унітарні держави (Велика Британія, Грузія, Данія, Ізраїль, Іспанія, Італія, Португалія, Україна, Фінляндія, Шрі-Ланка) включають автономні утворення (адміністративні автономії). В Україні — це Автономна Республіка Крим. Такі держави називають децентралізованими унітарними державами.
Бути децентралізованою унітарною державою для України це загроза територіальній цілісності.
Основні ознаки унітарної держави (Україна, Болгарія, Польща, Франція, Велика Британія, Італія, Швеція, Норвегія, Фінляндія, Греція, Іспанія, Нідерланди, Португалія, Камбоджа, Лаос, Таїланд, Японія, Китай та ін.):
1) єдина конституція (конституції прийняті в більшості країн світу);
2) єдина система вищих органів державної влади -- глава держави, уряд, парламент, юрисдикція яких поширюється на територію усієї країни;
3) єдине громадянство і єдина державна символіка;
4) єдина система законодавства і єдина судова система;
5) адміністративно-територіальні одиниці не можуть мати будь-яку політичну самостійність;
6) в міжнародних відносинах виступає одноособово. Частини, унітарної держави мають різні назви: в Україні -
області, у Польщі — воєводства, в Англії — графства, в Італії -провінції.
Деякі унітарні держави (Велика Британія, Грузія, Данія, Ізраїль, Іспанія, Італія, Португалія, Україна, Фінляндія, Шрі-Ланка) включають автономні утворення (адміністративні автономії). В Україні — це Автономна Республіка Крим. Такі держави називають децентралізованими унітарними державами.
Бути децентралізованою унітарною державою для України це загроза територіальній цілісності.
Любовь Паустовская 24 вересня 2010
Підтримую-Децентралізовна унітарну.В унiтарнiй державi iснує лише одна конституцiя, одна система права i одна система органiв влади.Її складовi частини найчастiше мають статус адмiнiстративно-територiальних одиниць, яким і пропонується надати можливості для розвитку.
Поліна Михайленко 6 жовтня 2010
Проголосувала за децентралізовану унітарну форму. На мою думку, унітарність - гостра потреба демократії, що розвивається. А децентралізованою вона має бути заддя того, щоб влада "мала обличчя" - не штатних клоунів на ток-шоу, а живих виборних осіб на місцях, яких люди знають і роботу яких відчувають на собі. І в залежності від її ефективності можуть ВПЛИВАТИ НА ВЛАДУ: ініціювати відставку, перевибори і т.д. Доки не буде зворотнього зв'язку між владою і громадою, не буде поступу вперед. Безконтрольність влади (не з боку опозиції, яка по суті є тією самою владою, тільки вчора чи завтра, а з боку людей, для яких, врешті решт, усе це робиться) веде до занепаду і неефективного державного управління - аж до втрати самстійності і руйнування самої держави.
Андрій Іващенко 5 листопада 2010
Я проголосував за унітарну державу, тому що вважаю, що служити громадянам повинна як центральна влада, так і місцева, і вони не повинні жодним чином пересікатися, заважати одна одній. Якщо під цим малось на увазі "Децентралізована унітарна" - то я обираю цей варіант.
Але в будь-якому разі не феодальна і не авторитарна.
Але в будь-якому разі не феодальна і не авторитарна.
Олексій Гора 16 листопада 2010
Децентрализация (даже на уровне унитарного государства) может привести к хаосу, особенно, если учитывать славянский менталитет. На сегодняшний день, унитарное государство с СИЛЬНОЙ (и адекватной!) центральной властью - единственно приемлемый (на мой взгляд) стиль управления страной.
Анатолій Кузьменко 23 листопада 2010
23.11.10. Проголосував за форму державного устрою "Децентралізована унітарна". Хоча, вважаю, в залежності від специфіки розвитку країни та рівня свідомості її громадян треба залишити можливість зміни державного устрою шляхом всенародного референдуму.
Ігор Романович 1 грудня 2010
Основне для країни - розвиватися еволюційно із елементами революційності.
Для України, мабуть, найкращий шлях - унітарна децентралізована.
Стратегічні напрямки повинні бути в центрі.
Для України, мабуть, найкращий шлях - унітарна децентралізована.
Стратегічні напрямки повинні бути в центрі.
Олександр Дорошенко 16 лютого 2011
Унітарна, бо децентралізована може спричинити соціальну нестабільність, яка буде повязана з нерівномірним розвитком регіонів. Що в свою чергу призведе до конфронтації в суспільстві й політиці країни.
Олег Степанський 3 березня 2011
Взагалі, я вважаю, що Укрвїна є історично федеративною державою, вона має п"ять окремих регіонів, кожен з яких є унікальним по всім показникам.
Якщо казати за систему правління то я за конституційну монархію.
Якщо казати за систему правління то я за конституційну монархію.
Дмитро Щеглов 23 березня 2011
Федеративная с максимальным самоуправлением на местах. - "Запануємо ми браття у своїй сторонці"
Виктор Куц 11 квітня 2011
Этот вопрос один из тех , которые требуют очень здравого и осторожного подхода. На этапе построения НОВОГО государства, которым мы и являемся, нам всего 20 лет, однозначно и сразу на него не возможно категорически ответить.В данное время , главное, чтоб неразрушить то , что так тяжело далось-УКРАИНА, как страна.Создать заинтересованность , экономическую,друг в друге, всех регионов,сохранить национально государственные ценности и богатства,то , что будет способствовать развитию Украины как государства.И то , новое поколение, которое не воспитывалось на коммунистических основах, я уверен,решит каким быть Украине государством и создаст то , что будет приемлемым всем.
Хотя моё мнение-Федерализация.
Хотя моё мнение-Федерализация.
Олександр Лобода 13 липня 2011
Вибрав "децентралізована унітарна", хоча дивлячись на події в Україні бачу наскількі ми різні. Може на перспективу держава має бути унітарною, але наразі, на мою думку, нам потрібно було б жити з федеративним устроєм.
Владислав Малініцький 17 серпня 2011
Унитарная. Как показывает нам история Украина не может жить федеративным устройством, хотя на данный момент де-факто мы уже живем в федеративной республике.
Сергій Петрошенко 23 жовтня 2011
Де-юре ми унітарні, а де-факто - федерація(автономія Криму).І цю коллізію варто вирішувати шляхом конституційного референдуму. Вважаю, що Україна потребує адмінреформи, що полягає у ліквідації районів і райрад, реструктуризації областей шляхом їх укрупнення на заході і переструктурування та поділу у центрі та на півдні країни. Це наблизить мешканців малих населенних пунктів до центрів прийняття рішення, зменшить чиновницький аппарат, оптимізує адміністративну структуру всередині держави, оптимізує бюджетні відносини. На законодавчому рівні мають функціювати селищні, міські, обласні та Верховна Ради, що обираються одночасно. Вважаю, що керівників виконавчої влади на місцях та в областях треба обирати одночасно з Президентом України, оскільки усі вони утворюють виконавчу вертикаль влади. Посаду Президента України вважаю за доцільне перейменувати на Гетьмана України. Це відповідатиме українсьській суспільно-політичній традиції. А головна проблема України як держави - це зрада її політичної еліти. Саме це є головною небезпекою її незалежності.
Олег Дрога 24 січня 2012
Чтобы сохранить данное государство,в нынешних границах,убрать напряжение исторического,языкового вопросов,- альтернативы федеративному устрою просто не существует. На территории Украины проживают два коренных этноса,имеющие глубокие цивилизационные отличия и лишь общность моральности-солидарности могут убрать температуру разногласий.































Бали 8