Опитування → Перегляд

Заради чого ви готові до певних особистих жертв (гроші, час, нерви тощо)? (обрати одне найважливіше (найближче) для вас)

Ігор Шевченко     Неділя, 11:24, 16/01/11
Загальна кількість тих, хто проголосував: 575, голосування триває 73957 годин
1.
Гідного життя для своїх дітей (онуків) в Україні
Голосів: 170 (30%)
2.
Якісних змін на краще
Голосів: 136 (24%)
3.
Кращого майбутнього
Голосів: 73 (13%)
4.
Справедливості
Голосів: 66 (12%)
5.
України
Голосів: 44 (8%)
6.
Свободи
Голосів: 26 (5%)
7.
Рівності
Голосів: 4 (1%)
 

Другие варианты ответов:

  • Заради всього разом, вище перерахованого!!!
    Голосів: 1
  • в мене всі певні особисті жертви переплітаються між собою я проголосую від найважливішого до інших. -1. Кращого майбутнього всім без винятку -2. Справедливості -3. Свободи -4. України -5. Гідного життя для своїх дітей (онуків) в Україні і в світі -6. Рівності -7. Якісних змін на краще
    Голосів: 1
  • Заради кращого майбутнього своїх дітей в Україні
    Голосів: 1
  • Гiдного життя для всiх людей в Україні та в усьому світі!!!
    Голосів: 1
  • зради в сіх пунктів
    Голосів: 1
  • Заради України, свободи, рівності, справедливості
    Голосів: 1
  • Интересной, доброй и наполненной смыслом жизни
    Голосів: 1
  • заради не п'яного й не порожнього чоловічого спілкування та вибору в процесі спілкування найбыльш достойних. (Це я про проект свій, піарюсь, так сказать). Юр К-о
    Голосів: 1
  • Динамичного мощного и стабильного развития страны.
    Голосів: 1
  • ЗАРАДИ МОЖЛИВОСТI ВИБОРУ
    Голосів: 1
  • Для того,чтобы стать свободным и счастливым,ты должен пожертвовать скукой. Не всегда такую жертву принести легко.
    Голосів: 1
  • будущее ни когда не измениться, если не измениться настоящее. Завтра ни когда не наступит, потому что оно всегда будет завтра.
    Голосів: 1
  • Заради всього разом.
    Голосів: 1
  • Заради гідного життя для своєї родини - батьків, дітей, себе
    Голосів: 1
  • Практично за всі пункти готовий проголосувати.
    Голосів: 1
  • Личного счастья.)))
    Голосів: 1
  • перші 7 відповідей
    Голосів: 1
  • за будь-які зміни, які приведуть до вищезазначених результатів
    Голосів: 1
  • заради "сьогодні"
    Голосів: 1
  • Мабуть, немає потреби ділити ці речі, адже всі вони є, в більшій чи меншій мірі, важливими складовими свободи кожної людини. Для того щоб бути свобідним, необхідно жити у своїй країні в якій задля кращого майбутнього, гідного життя своїх дітей і онуків проходять якісні зміни на краще.
    Голосів: 1
  • всього разом. Не тільки для своїх дітей та онуків але й для себе.
    Голосів: 1
  • Хотелось бы что бы люди меняли менталитет свой, просто все стоят на месте и не развиваются а государству выгодно это , что бы все были стадом баранов. Все начнут меняться, будет лучше всем и Украине, и детям и будет будущее.
    Голосів: 1
  • Все просто. заради розвитку! сюди входить все вище , Вами перераховане.
    Голосів: 1
  • Ради всего что перечислено. Так как одно тянет за собой остальное
    Голосів: 1
  • ???????
    Голосів: 1
  • Исполнения своих желаний
    Голосів: 1
  • Оскільки, на даний момент, ще поки немаю дітей, то справедливості і не лише в Україні. Але дуже подобається також перший варіант.
    Голосів: 1
  • можливості дати шанс людській цивілізації вижити і стабільно розвиватись
    Голосів: 1
  • Все перечислене
    Голосів: 1
  • Я не готовий до жертв. Я хочу щоб все що я роблю приносило мені задоволення.
    Голосів: 1
  • Гідного життя всіх людей в Україні.
    Голосів: 1
  • усі перелічены варіанти гідні "певних особистих жертв", і усі варіанти тісно між собою взаємоповязані. тому голосуючи за будь-який, ми підтверджуємо свою активну життєву позицію та зголошуємось на певні жертви заради своїх ідеалів.
    Голосів: 1
  • по отдельности - это жертва обстоятельств, а если за все, а оно так в больших случаях и получается, тогда ДА
    Голосів: 1
  • ради бездомных детей
    Голосів: 1
  • Заради того, щоб передати Землю нашим нащадкам в кращому стані, ніж нам передали її наші батьки. Коли довкілля знищується з наростаючою швидкістю всеінше втрачає будьякий сенс. Основною причиною знищення ресурсів і життя є існуюча ринкова економіка, без введення суспільної економіки людство є приреченим!
    Голосів: 1
  • Мне подходит раздел свой вариант, так как достали уже вопросы манипуляторы!!!)))) Так уж и быть "поведусь" на этот манипулятор))))) Так я считаю что всё что у меня есть - это только "сейчас", то первый вариант отпадает. В жизни мы тратим энергию на всё что угодно, только не на себя))) Ради чего я готова на жертвы, т.е. на что я готова отдать свою энергию???!!!! Ответ!!: НА СЕБЯ )))) Я готова пойти на некие жертвы ради того чтобы хорошо себя чувствовать! Почему? 1.А потому что, как ты можешь помочь другим, если ты сам себе помочь не в силах!!!? 2. Дети и внуки сами о себе позаботятся - подай им пример!!!(просьба не комментировать людей у которых нет своих детей))) 3. Украина - ну для своей страны план по жертвам я уже перевыполнила на несколько жизней вперед)))) 4. Свобода и равенство- слова свобода, равенство и независимость давно меня веселят)))))))) 5. Справедливость - у каждого своя))) каковы критерии оценки? 6. Качественные изменения к лучшему и лучшее будущее - для кого? опять же встает критерий оценки!? Для кого лучше для кого хуже!! кто это определит? Думай.... проверяй!
    Голосів: 1
  • Достойной жизни для своих детей (внуков) в Украине, Украины, Свободы, Равенства, Справедливости, Качественных изменений к лучшему, Лучшего будущего
    Голосів: 1
  • Український цивілізаційний проект, який включає все перераховане в анкеті.
    Голосів: 1
Коментарі
Валерій Болтушкін 16 січня 2011  
В силу моїх особливостей у мене майбутнього, на жаль, вже немає
Тетяна Чепурна   16 січня 2011

Зря Вы так говорите!!!!! Будущее есть у каждого, только не надо сдаваться!!!! Не вешайте нос!!! Жизнь идет-ещё все впереди!!!
Посмотрите фильм "Гардемарины"! Я думаю он Вам поднимет настроение!!!
Роман Осмоловський   16 січня 2011

Очень легко проверить,окончена ли твоя миссия на Земле: Если ты жив -она продолжается.
Олександр ВАРАКУТА   16 січня 2011

Валера, твої особливост, можуть тобі допомогти знайти майбутне. І я підтримую Таню, не вішайте ніс, а шукайте. Хто шукаю, той знаходить.Хто стукає, тому відчіняють,
Юрий Гусач   16 січня 2011

Майбутне є завжди....
Юрій Дмитрієв 16 січня 2011  
В цьому опитуванні можна б було обійтись одним пунктом, першим. Ні для кого не є секретом що держава починається з родини. А в гідне життя для своїх дітей та онуків підсвідомо кожний громадянин вкладає всі перелічені нижче по опитуванню пункти.
Олена Швачко   16 січня 2011

А я, например, считаю первый пункт эгоистичным. Голосовала за Украину.
Роман Котляр   16 січня 2011

Абсолютно точно. Заради родини, дітей майже будь-хто готовий на все.
Юрий Гусач   16 січня 2011

Буде СПРАВЕДЛИВІСТЬ !!!! - буде все інше.....и нема чого сперечатися....
Іван Новіков   16 січня 2011

Підтримую Юрія!
Михайло Шерегеда   18 січня 2011

Для мене перший пункт є найголовніший, тому що він в себе включає і
Якісні зміни на краще, Краще майбутнє, Справедливость, Свободу та Рівність, на нашій ненці Україні.
Святослав Стеценко 16 січня 2011  
Ігоре, некоректно обрані цілі. Я обрав перший пункт, хоча 3, 4 і 6 також повністю відповідають моїм цінностям.
Справа в тому, що "гідне життя" більш загальне поняття, ніж інші. Для мене це і свобода, і справедливість, і Україна. У таких опитуваннях один варіант відповіді не має містити у собі зміст інших варіантів.
В мене таке враження,що в нашій країні саме єгоісти..."тільки для своїх дітей(онуків)в Україні." А як же інші люди? А як же,наприклад, сироти? В них же немає батьків?
Тетяна Чепурна   16 січня 2011

Вот вам и надо было выбрать пункт"кращого майбутньоно!" Как Вы не поняли: сироты ведь это Наши дети! Мы их делаем такими! От Нас зависит их СУДЬБА!!! А на счет эгоиста- в каждом человеке есть эгоизм, толь в каждом выражается по своему!!!
Ігор Шевченко 16 січня 2011  
Святославе, я згоден з Вами, що все перелічене варте того, щоб за нього йти на певні жертви, але мета цього опитування - дізнатися, яке саме слово чи словосполучення і сенс, який за ним стоїть, є найважливішим для людей. Потім скажу для чого нам це важливо знати.
Володимир Латиш   16 січня 2011

Яким чином Ігор Шевченко намагається досягти поставлених цілей? Якщо на фундаменті старого економічного базизу, то нічого не зміниться! Не можна жити в борделі і залишатися цнотливою дівкою. Не можна міряти гумовим метром і бути чесною людиною! Ви шукаєте собі супутників на шляху до влади, чи насправді маєте намір докорінно змінити соціальні відносини між людьми? Те, що ви говорите гарні слова кличе людей, але куди? Всі революції здійснювались романтиками, а їх результатами користувались мерзотники. Найстрашніше, коли сліпий навтоп веде сліпий поводир!
Я очікую від Вас не гарних гасел, а прозріння!!! Прозрійте самі і дайте прозріння іншим!
З повагою!
МПУ молодцы!Хорошая форма соцопроса. Надо дальше в том же духе.
Константин Задорожников.
Денис Половинка 16 січня 2011  
Проголосував за "Краще майбутнє", оскільки воно включає в себе всі інші варіанти.
Олександр Волошин 16 січня 2011  
Я думаю, що гідне життя в Україні, сама Україна, свобода, рівність, любов, гармонія, красота потребують уваги, спокою, об'ективного аналізу речей, подій та явищ, усвідомленного синтезу, звісно ж, матеріальних, духовних та часових ресурсів -- системної роботи тобто, а не у якому разі не жертв.
Ігор Шевченко   16 січня 2011

Олесандре, навіть Ваш час, який Ви витрачаєте на спілкування на цьому сайті є певною жертвою, тому що Ви могли б витратити цей час на відпочинок, на розваги, на родину, на спілкування з друзями і т.д. Час це дуже обмежений ресурс, який не можна купити ні за які гроші.
Олександр Волошин   19 січня 2011

"Как вы яхту назовёте..." Можно жертвовать, а можно посящать своё время, навыки жизнь... Я стараюсь посвящать...)))
Юрій Дмитрієв 16 січня 2011  
Олександру Бакуменко. Дивіться на своїх (дітей та онуків) більш широко. Особисто я, і впевнений що більшість розумних та думаючих людей, вважають своїми всіх громадян України.
Віктор Разживін 16 січня 2011  
Ігоре! Згодний зі Святославом, що не дуже коректно поставлені питання. Обрав перше, бо, на мій погляд, воно об'єднує (або хоча б не виключає) 2,3,5,6. Україна, свобода, справедливість, рівність - справді заслуговують жертви. Однак, коли людина приносить щось у жертву, вона повинна розуміти, заради чого вона це робить. І взагалі гола жертовність без цілі (мети) породжується не переконаннями, а фанатизмом. Доведено історією!
Наталія Данилюк 16 січня 2011  
Я проголосувала за Якісні зміни на краще.Мені здається це один з пунктів який і включає гарне гідне життя всіх україців,і тих же сиріт,інвалідів і.д.
Володимир Латиш 16 січня 2011  
ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ІСНУВАННЯ справедливого і самодостатнього СУСПІЛЬСТВА:
МИ ВСІ МАЄМО ЦІННІ ЯКОСТІ
ДЕЯКА РОБОТА НЕ МАЄ ЦІНИ
ДОПОМОГА ДІЄ КРАЩЕ, КОЛИ ВОНА Є ВЗАЄМНОЮ
МИ ПОТРІБНІ ОДНЕ ОДНОМУ В СОЦІАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ
КОЖНА ЛЮДИНА МАЄ ЗНАЧЕННЯ

Заради цих принципів слід боротися і нести жертви, бо саме вони є запорукою досягнення цілей мерітократичного суспільства!
Сергій Ляшенко 16 січня 2011  
У цьому переліку є пункти які являють собою наслідки інших
Наприклад від 4,6,7 залежать усі інші.
З цих первинних вважаю найголовний пунт 4.Справедливість, бо він дасть можливість реалізувати усі інші
Микола Рибарук 16 січня 2011  
Треба сказати, що всі пункти варті уваги, але я обрав другий - "Україна", бо як патріот України вважаю, що наша діяльність в першу чергу повинна бути спрямована на благо нашої держави. Але звісно, що успішна країна будується на засадах справедливості, рівноправності, свободи тощо. От коли ми цього досягнемо, тоді і прийде гідне життя всіх наших громадян і краще майбутнє, я в цьому більш ніж переконаний!
Наталiя Макарова 16 січня 2011  
У кого есть свои дети,прекрасно понимают ,почему именно 1 пункт!(наиболее важен для некоторых-"эгоистов-родителей")Вы ,знаете, если у наших детей будет лучшее будущее -это и есть ВСЕ:СВОБОДА,СПРАВЕДЛИВОСТЬ и т.д. в УКРАИНЕ!!!
А вообще не корректно ставить на весы детей и семью,с одной стороны,а с другой-Свободу и Справедливость и Равенство и т.д.!
Мы все,абсолютно живем на этом свете раде детей-это БУДУЩЕЕ,кому нужна Свобода,Равенство,Справедливость если их например НЕ БУДЕТ,им уж точно ;)!!!(посвящается тем- кто 1 пункт не выбрал)
Искренне Ваша-Макарова Наталья!
Віктор Разживін   16 січня 2011

Сумбурно, емоційно, але чесно. Наталя! Мій вибір теж співпав з Вашим. Якщо ми бажаємо щастя своїм дітям, ми не можемо залишити їм у спадок щось погане. Звідси і бажання меритократів змінити життя на краще.Окрім того, хтось із великих сказав, що людина сприймає певну ідеологію лише тоді, коли бачить в ній свій особистий зиск.
Іван Новіков   16 січня 2011

В последнее время мы уж очень чересчур заботимся о своих детях, выращивая из них эгоистов. Нужно не забывать еще их и воспитывать в любви к Родине, к Богу и в уважении к людям, и тогда в нашей стране все будет нормально.
Андрій Іващенко 16 січня 2011  
Кому потрібні жертви?
На мою думку, краще радіти життю, ніж прагнути до жертв.
І що значить Україна, заради якої чимось жертвувати? Україна - це хто? Хіба я чи будь-хто з вас - це Україна?
Щодо себе я можу стовідсотково відповісти: я - цар. А ви хто?
Ігор Шевченко   16 січня 2011

Андрій, навіть Ваш час, який Ви витрачаєте на спілкування на цьому сайті є певною жертвою, тому що Ви могли б витратити цей час на відпочинок, на розваги, на родину, на спілкування з друзями і т.д. Час це дуже обмежений ресурс, який не можна купити ні за які гроші.
Андрій Іващенко   16 січня 2011

Ігоре, часу, витраченого на з'ясування та поширення істини, - мені ніколи не шкода, оскільки такий час вважаю найпродуктивнішим. Все взаємопов'язано в цьому світі і нічого не буває випадково, навіть моя присутність в цій мережі. Крім того, позитивна зміна світогляду навіть однієї людини варта мого часу, не кажучи вже про зміну світогляду всіх присутніх. Також вважаю, що послідовна та продумана ідеологія є основним фундаментом діяльності партії. Все інше - другорядне. І рано чи пізно це стає явним і зрозумілим.
Іван Новіков   16 січня 2011

Андрій якщо ви цар, то де ваше царство та хто ваші піддані?
Елена Тамашова   17 січня 2011

Зачёт!!!))))))))
Андрій Іващенко   17 січня 2011

"Тарас Гринчук
..а ідеологія, якраз і говорить нам, що мета МПУ, це:
"побудову сильної, незалежної та успішної України..." "

Згадана Вами цитата є загальною абстрактною фразою, на кшталт, "Мир, труд, май" чи "Мир во всем мире". А ідеологія – це основний стержень, на який нанизується все інше. Іншими словами, партійна ідеологія – це доступна, конкретна, послідовна, продумана і практична пропозиція по зміні існуючої системи влади в державі на більш справедливу та ефективну.
Андрій Іващенко   17 січня 2011

"Іван Новіков Вчора 22:45
Андрій якщо ви цар, то де ваше царство та хто ваші піддані? "

Цар – це не посада, а статус, який існує незалежно від територіальної приналежності та кадрового резерву.
Андрій Іващенко   17 січня 2011

Ніякі пункти гасло "побудова сильної, незалежної та успішної України" не включає, тому й називається абстрактним, тобто відірваним від конкретної реальності. Таких гасел ставок-гати, лунають з усіх сторін всі роки незалежності. І кожен може тлумачити їх на свій лад.
Взагалі, Україна – це не ідея, а назва держави, громадянами якої ми являємося на даний момент. А от конкретна пропозиція по зміні феодально-олігархічно-кланової системи влади в цій державі – може бути прийнята за ідею. І щоб таку ідею розробити та втілити в життя, змінивши реальний стан речей в державі, – потрібно щонайменше докласти духовних та інтелектуальних зусиль, а не очікувати марних чудес.
Андрій Іващенко   18 січня 2011

Кінцева ціль – це життя вічне, частиною якого є наше земне життя.
А майбутнє для дітей чи для дорослих, або сильна чи успішна Україна і таке інше є тимчасовими абстрактними поняттями, які все рівно кожен розуміє залежно від свого рівня свідомості.
Тому без конкретної, продуманої, доступної і практичної ідеології по зміні системи влади не бачу сенсу переливати з пустого в порожнє.
Любов Дикун 16 січня 2011  
чи є жертвою будь-що, залежить не від сутності дії та мети(майбутнє України, щастя, тощо), а від ставлення особи до даної дії. Впевнена, що для більшості присутніх на сайті час, проведений тут не є жертвою, власне кажучи,і не має бути.Це перебіг часу,а не його витрата.я тому зовсім розгубилась, переглянувши опитування.
Юрий Гусач   16 січня 2011

Згоден...яка може бути жертва....досягнення справедливої мети - це задоволення від процесу та кінцевого результату...
Богдан Приступа 16 січня 2011  
Як на мене, дуже багато, дуже "МІЦНИХ" варіантів відповіді. Для мене було, дійсно, проблемою відповісти однозначно. Якщо відкинути гарне звучання і залишити зміст то: гідне життя для своїх дітей в Україні, якісні зміни на краще, Україна і краще майбутнє - відпадають, бо у них, як на мене, найменше "загальнозрозумілого", "загальноприйнятого", "однозначного" змісту. Залишається: справедливість, свобода і рівності. Подумаємо, що із них найважливіше. Свобода - тотальна свобода може призвести до втрати рівності і справедливості. Рівність - не гарантує свободи, бо рівність можна досягати і силовим "зрівнюванням", тоді ж зникає і справедливість. Справедливість - якщо ти справедливий перед собою і людьми, то ти маєш шанс стати рівним із тими, хто тебе оточую, а утворивши таку рівність досягається рівноцінна свобода. Тому як на мене найбільш оптимальне, загальнозрозуміле, однаково інтерпретоване слово це - СПРАВЕДЛИВІСТЬ.
Василь Кочин 16 січня 2011  
Не коректно поставлені питання. Адже без ідеї Самостійної України, свободи, рівності не може бути майбутнгього України, щастя у дітей, онуків і всіх громадян України.
Валерій Сіроштан 16 січня 2011  
В своём проекте "Город Творцов" я пишу о том, что общество, неа мой взгляд, делится не по каким-то классам или профессиональным признакам,даже не по партиям и интересам, а только по уровням сознания.Именно эта градация и создаваемый большинством коллективный образ мысли (эгрегор)и определяет состояние и жизнь общества и поэтому каждый народ заслуживает то правительство, которое его имеет. И придумать программу, подходящую всем слоям населения с этими разными уровнями априори невозможно. Поэтому моя идея - объединяться группами единомышленников по близкому уровню сознания и создавать свои локальные сообщества, в которых жить по своим всеми принятыми правилам и ценностям. Кому это понравится со стороны - они придут и попросятся в коллектив. Но заранее объяснить всем свои ценности и к каким целям они могут привести - невозможно.
Богдан Приступа   16 січня 2011

Думка, дуже мудра і зрозуміла! Повністю погоджуюся! Тільки, як на мене, ці форма досить довга. Я особисто так добираю собі людей із якими спілкуюся, працюю, живу... та на жаль за все життя, таких людей знайшлося вкрай мало. Таких які б розуміли, яким не треба було б пояснювати очевидне, які б мали критичне мислення, розвивали тебе а ти б розвивав їх.
Іван Новіков   16 січня 2011

Я когда читаю про то что управлять должны интелектуалы, мне сразу вспоминаются "Симпсоны", в одной из серий которых, в городе Спринфилд власть захватили умные люди, что из этого получилось посмотрите сами.
Андрій Іващенко   18 січня 2011

Концептуально согласен и поддерживаю. То, что Вы описали, Валерий, – это уже более высокая форма партнерства и сотрудничества людей. В частности, в общих чертах интернет уже дает возможность желающим объединяться в сообщества по уровню сознания. Но чтобы такие объединения имели реальную перспективу жить по собственным убеждениям – нужно создать в обществе более-менее равноправные условия и возможности самореализации для каждого.
Игорь Герцен 16 січня 2011  
Да нет, Святослав, тут как раз Игорь Шевченко попал в самую точку!
Вы поняли что означают результаты голосования?
Лично я голосовал за справедливость, поскольку, как говорил Христос: "наипаче ищите правды божьей, и остальное всё приложиться!"
Так что, мне озвучить, или сами догадаетесь о чем "шепчут" результаты?
XXX XXX 16 січня 2011  
Осмоловскому - респект!!! Пока мы живы - миссия есть. Да, мы не помним или не знаем, как и кем принималось решение родиться на этой Земле и в этом Мире... Но есть все же определенные факторы, которые помогают нам жить. Помни: "Делай, то, что должно быть сделано! А совершится то, что должно будет совершиться!" Это не вина и не беда - это долг по законам нравственности!
Владимир Гурулёв 16 січня 2011  
Жаль только что немногие понимают такое слово как личная жертва.
Тетяна Гура 16 січня 2011  
Скільки людей - стільки і думок:) Кожен по-своєму правий. Цікаво дізнатися справжню мету даного опитування. Яким би не був вибір більшості - вибір меншості теж варто враховувати.
XXX XXX 16 січня 2011  
Что касается голосования - я за мир (в смысле, планета без войн) - кто знает, что такое война - меня поймет. И за мир отдал бы многое... А еще - за будущее Украины - за достойное - тогда и дети будут счастливы.
Максим Твердохліб 16 січня 2011  
Володимир Латиш написал таке: "Я очікую від Вас не гарних гасел, а прозріння!!! Прозрійте самі і дайте прозріння іншим!"

Нажаль, дуже типова для нашої країни позиція - сам нічого не роблю, але чекаю, що хтось зробе. Крім того, ще й критикую!:)

НЕ ТРЕБА НІКОГО І НІЧОГО ОЧІКУВАТИ!

Кожен має зробити одну з трьох речей:
а) приєднатись до однії якоїсь команди, яка РОБИТЬ країну краще і йти разом із нею;
б) створити свою команду і РОБИТИ країну краще разом із своєю командою;
в) перестати базікати та покірливо чекати кінця свого жалюгідного віку.
Юрий Гусач   16 січня 2011

Хотів відповісти В.Латишу сам , але ви випередили....повністю згоден....
Наталія Панченко 16 січня 2011  
А найбільша НАША проблема в тому, що ми, УКРАЇНЦІ, не можемо просто відповісти на ясно поставлене питання. Кожен завжди має свою претензію і свою думку й обов"язково прагне висловити її - не зважаючи має вона сенс, чи ні. Кожен хоче якомога яскравіше "блиснути" своїм розумом або красномовством. Ми обожнюємо критикувати(!)часто називаючи це явище сободою слова іт.п., але це не так ...

Колись в розмові про політику, іноземці сказали мені, що у нас,українців, немає такої риси як солідарність народу!!! Я звичайно ж почала відстоювати свою думку, мовляв як це немає, відразу ж почала про мільйони людей на майдані, які відстоювали спільні інтереси і т.д. ...
Але сама розумію, що це дійсно так...і на майдані кожен стояв за СВОЄ, і в житті кожен живе за принципом: "Ви собі думайте, а я собі знаю!", і солідарності народу, коли один сказав, а всі підтримали, у нас дійсно НЕМАЄ... ми живемо своює так званою "свободою слова"...на жаль...і так буде, допоки кожен не змітить СЕБЕ...
Юрий Гусач   16 січня 2011

Згоден....та як раз для того що б це змінити ми і збираемося...зламати стереотипи и йти до цілі разом...
Андрій Іващенко   17 січня 2011

солідарність без чіткої та зрозумілої ідеї перетворюється на стадний інстинкт.
Поліна Михайленко 16 січня 2011  
Проголосувала за свободу, бо без неї абсолютно неможливі ні Україна, ні гідне життя, ні зміни на краще. На макро-рівні це соціальна абстакція, яка лежить в основі будь-якого суспільного розвитку. Але це ще й основа особистого розвитку - свобода вибору не лише об'єктивних шляхів, а, насамперед, свобода внутрішнього світосприйняття, яке надихає на життя...
Андрій Бондаренко 16 січня 2011  
Хотів обрати всі 7 пунктів, але за відсутністю такої можливості обрав перший, як найбільш конкретно сформулований.
Олена Салівонська 16 січня 2011  
"В споре рождается истина..." Дуже добре, що люди залишають свої коментарі щодо даного опитування. А ще дуже приємно, що саме на цьому сайті зібралися ті, кому дійсно не байдужа доля нашої України. Але від слів треба йти до діла. Людей цінуюють за вчинки, а не за гарні промови.
Пункти Україна, Свобода , рівність занадто загальні. Для кожної людини Україна починається зі своєї родини, сусідів, зі своєї вулиці,міста.Краще майбутнє наших дітей і наших близьких ,то і є краще майбутнє Україні
Микола Пономаренко 16 січня 2011  
я за якісні зміни на краще. Цей пункт найбільш повно охоплює не тільки матеріальне але і духовне....
Володимир Базилько 16 січня 2011  
В усіх варіантах відповідей є певний смисл, всі вони між собою взаємопов'зані. Звичайно, хочеться і для себе кращого майбутнього, і для своїх дітей та онуків. Вся наша Україна - це велика родина, боляче дивитися, як з кожним днем занепадає наша рідна земля, з кожним роком все більше землі ніхто не оброблює, поля пустують; боляче дивитись на наші ліси, коли з кожним днем вони все більше захаращуються, зменшується кількість дерев, а народ засмічує їх не подумавши про те, що ліс - це наші легені, які допомагають нам дихати; боляче дивитись на забруднені річки і загалом на все, що нас оточує. В Україні робиться безлад, ні верховна, ні обласна, ні місцева чи сільська влади не контролюють ніщо і нікого. Я розумію, що і в кабінеті потрібно чиновнику посидіти і розібратися в документації, яка щоденно накопичується, але потрібно не тільки сидіти в кріслі, але й діяти. Коли настає якесь лихо, чи коли створюються протести, збираються майдани, тільки це привертає увагу наших чиновників на наболіле. Мало того, що влада бездіяльна, ще й народ дивиться на це і нічого не робить. Я вважаю, що потрібно діяти разом, не сидіти на роботі чи вдома і чекати з моря погоди чи манни небесної. Потрібно разом взятися за добру справу, діяти чесно та справедливо заради нашого ж блага. Тому й Мерітократія - це влада достойних, а достойні це ті, хто в першу чергу думає достойно. Не будьмо байдужі до проблем сьогодення, не думаймо тільки про себе, потрібно зібрати команду достойних, діяти спільно, тоді і наші діти та онуки будуть мати гідне життя, в Україні пануватиме справедливість, свобода та рівність, відбудуться якісні зміни на краще, але спочатку ці зміни мають відбутися у наших душах та серцях, адже саме ми творимо таку Україну, в якій живемо... Слава Україні! Героям Слава!
Сергій Петрошенко 16 січня 2011  
Голосував за Україну тому, що, маючи розвинену державу, будемо мати розвинуте суспільство, де кожен буде мати гідне життя. Правильно кажуть всі ті, хто акцентує на взаємозв'язку усіх пунктів голосування. Але без власної держави все решта змінює свій контекст. Ми об'єдналися тут за для нової України для всіх, тож борімося і поборимо!
Юрій Федорчук 16 січня 2011  
Мій варіант Україна - бо це моя Велика Родина!!!
Сергій Кубраков 16 січня 2011  
Мій варіан - заради всіх пунктів.
Друзі, ну я не перестаю Вам дивуватись... Більшості людей, що зібралися тут, притаманні певні особливі риси характеру. Здавалося б, звичне опитування, простеньке, ніякої дискусії викликати не мало б... і що:). Одні обговорення. Некоректні відповіді, повні та неповні варіанти,"по сєму,по етому", з одного боку важко не погодитися, з іншого - неможливо оспорювати...:))) Ну Ви даєте жару:))). Поясніть мені хтось, чому так? Вам так цікаво дискутувати? Та це ж не того типу опитування, не та його мета. Я нічого проти не маю, та просто вражений прагненням до словесних поєдинків:). Чи то добре чи ні? Пам'ятаєте королівство, в якому не могли дійти єдності з приводу того, з тупого чи гострого боку розбивате яйце?:)
Елена Тамашова 17 січня 2011  
Мне подходит раздел свой вариант, так как достали уже вопросы манипуляторы!!!)))) Так уж и быть "поведусь" на этот манипулятор)))))
Так я считаю что всё что у меня есть - это только "сейчас", то первый вариант отпадает. В жизни мы тратим энергию на всё что угодно, только не на себя))) Ради чего я готова на жертвы, т.е. на что я готова отдать свою энергию???!!!! Ответ!!: НА СЕБЯ )))) Я готова пойти на некие жертвы ради того чтобы хорошо себя чувствовать!
Почему?
1.А потому что, как ты можешь помочь другим, если ты сам себе помочь не в силах!!!?
2. Дети и внуки сами о себе позаботятся - подай им пример!!!(просьба не комментировать людей у которых нет своих детей)))
3. Украина - ну для своей страны план по жертвам я уже перевыполнила на несколько жизней вперед))))
4. Свобода и равенство- слова свобода, равенство и независимость давно меня веселят))))))))
5. Справедливость - у каждого своя))) каковы критерии оценки?
6. Качественные изменения к лучшему и лучшее будущее - для кого? опять же встает критерий оценки!? Для кого лучше для кого хуже!! кто это определит?

Думай.... проверяй!
Яната Попович   17 січня 2011

Елена, согласна с Вами на все 100%. Почему цели такие обезличено-унифицированные?! Голосовала за первый вариант, поскольку только он более-менее имеет личностную окраску. Что значит - ради Украины?! Ради голубого неба и зеленой травки звучит где-то так же. Ради Украины, в которой мне и моим близким жить хорошо, и мое «хорошо» не нарушает прав и интересов других граждан. А эфемерная «Украина» без относительно моих близких людей - мне что Швейцария, что Либерия, просто наименование государства. Все. И пусть я эгоистка, кто сказал, что здоровый эгоизм это плохо? Я так понимаю, что цель опроса поймать слово – маяк, на которое «поведется» большинство. На фоне остального конечно первый пункт самый адекватный, другое дело, что самый активный участник – молодежь, навряд ли поведется на «счастье детей», они пока грезят своим счастьем, куда им детское))…
Виктория Евстигнеева   23 березня 2011

Яната Попович, "Счастье детей" молодежь волнует не меньше. Дети с рождения окутаны любовь и вниманием родителей, для них каждая мелочь кусочек счастья. Новая кукла, коляска, машинка - безграничная радость. С малых лет девочки играют в куклы, пытаются их воспитывать, у них строится какая-то определенная модель поведения и политика "воспитания". По большей степени она основывается на визуальном восприятии, т.е. они поглощают то, что видят сами. Как к ним относится мама, как она ведет себя в определенных ситуациях. На фоне поведения родителей, созревает и сам ребенок. К своим куклам они проявляют интерес, с нежностью и трепитом переодевают, «кормят». Делают все то же самое, что делает и мама. А мама ни желает своему ребенку не счастья:)))
Олеся Боднарчук 17 січня 2011  
Шановне товариство!
Досить зперечатися!!! Мета у ВСІХ НАС одна і достойний лідер, який зробить Україну процвітаючою, а українців заможними і щасливими - один, і ми йому в цьому допоможемо!!! Адже, всі ми хочемо і щиро віримо в КРАЩЕ МАЙБУТНЄ та гідне життя для своїх дітей (онуків) в Україні!!!
Володимир Базилько   17 січня 2011

Підтримую!
Igor Kuleshov   18 січня 2011

Извините, Олеся! Не могу с вами согласиться. Ни один лидер не может сделать Украину процветающей... Да он и не должен это делать сам. К сожалению, лидер не сможет убрать все окурки вокруг наших домов и экскременты домашних животных с детских площадок и пешеходных дорожек. Пока общество не придет к пониманию необходимости взаимоуважения всех членов этого общества - ни один лидер или партия ничего не смогут сделать. Лидер - это, на мой взгляд, отражение общества!
Ігор Ковтонюк 17 січня 2011  
ніякий самий пере над і най достойніший лідер не дасать того що дає консолідуюча ідея або мета... лідер це всього лиш інструмент.... получається абсурдна ситуація мета добитись достойного інструменту задля кращого його існування із іншими елементами ситеми, хіба це ціль? хіба це мета?... ні це всього лиш етап в розвитку цієї кимось чи чимось задля чогось складЕної ситеми
Юрій Кучеренко 17 січня 2011  
заради зустрічі з метою вибору достойного. Запрошую бажаючих, готових, мужчин.
- А чи слабо, панове ? Запрошую до живого вибору достойних.
Ігор Чубенко 17 січня 2011  
Для достижения определенных целей, главное что бы они были во благо и Страны и конечно же своей семье, временем можно располагать, думаю что не правильно поставлен вопрос: "Пожертвование временем", так как если свое время тратить с пользой это не жертва им, а правильное его распределение. Что же касается денег, если конечно они есть, то можно и их влаживать, вот только ставить для себя не постановку вопроса "пожертвование деньгами или средствами", а можно для себя определить, это пожертвование как, ну к примеру вложение своих инвистиций.
Что же касается нервов, то на любой работе, в любой должности, даже в простом быту мы тратим нервы. Но думаю что если ты занимешся любимым или полезным делом, о своих нервах не задумываешся.
Анна Гонтаренко 17 січня 2011  
Справедливість - поняття абстрактне, категорія моральних цінностей, яка у кожного своя. Справделиве для однієї людини, може не співпадати з поняттям справедливості для іншої людини.А я б проголосувала за варіант - гідне життя для дітей, онуків. Погоджуюся, що саме цей варіант охоплює всі інші. будуть наші покоління мати гідне життя - Україна також буде процвітати. Хоча, якщо написати свій варіант, то хотілося б мати гідне життя і для свого покоління, покоління моїх батьків. Жити сьогодні, бути вільними.
Сергей Чепалда 19 січня 2011  
За справедливость , как за абсолютную объективность , к которой должны стремиться все
Светлана Стужук 19 січня 2011  
Заради свободи,права робити вибір
Олексій Саковніч 24 січня 2011  
Трохи не по темі, але питання до Ігоря Шевченко щодо "жертв":
Чи готові Ви, Ігоре, разом з партією, не йти на наступні вибори до ВРУ, якщо заздалегідь буде відомо (зрозуміло), що партія туди не проходить?
Щодо "відомостей-зрозумілостей" не питайте - загальні опитування, діяльність осередків покаже реальну підтримку партії.
Щодо доцільності мого питання: партія більше спрямована на патріотів та невдоволених діючою владою; отже, не пройшовши до ВРУ партія просто відтягне голоси від "опозиції" на користь ПР і у державі буде продовжуватись антиправова та антиукраїнська політика.
Дякую.
Вітаю всіх.Цікаві думки, але саме цікаве те, що у кожноговони "свої". Хочеться зрозуміти, що саме буде узагальнюючим критерієм для того, щоби ВСІ погодиоися іти до певної цілі? ПРАВельні ідеї і ПРАВельні цілі вже ставилися під гаслами ПРАВди комуністами. Але до яких наслідкив це привело? Щось більше може і повинно бути між людьми, щоби запалити їх серця, дати натхнення платити ціну, про яку іде річ. На мій погляд, це "щось" повинно бути поза людськими та матеріалістичними бажаннями? Щось більш високе ніж те, про що ми зараз говоримо?
Александр Малышок 27 січня 2011  
Хотелось бы что бы люди меняли менталитет свой, просто все стоят на месте и не развиваются а государству выгодно это , что бы все были стадом баранов. Все начнут меняться, будет лучше всем и Украине, и детям и будет будущее.
Володимир Вакуленко 20 лютого 2011  
согласен с мыслью о том, что если будет Справедливость - будет все остальное... Это - основа.

Лі Куан Ю

Сингапурська історія

Лариса Буракова

Почему у Грузии получилось

Хроніка реформ у Грузії

Боротьба з корупцією

Фільм Єжи Гоффмана

Україна. Становлення нації

Малкольм Гладуэлл

Гении и аутсайдеры.

Малкольм Гладуэлл

Переломный момент


Debug [x]
system (4)   0.7621s

Redis connection (1)   0.0005s

Redis:GET (4)   0.0004s

Redis:SET (2)   0.0002s

DB connection (1)   0.0022s

SQL (284)   0.1927s

Memcached connection (1)   0.0004s

Memcached (39)   0.003s