Публікації → Перегляд

11 меритократических заповедей молодому поколению от Билла Гейтса

Суббота, 12:47, 14/01

1) Жизнь несправедлива — свыкнись с этим фактом.

2) Миру наплевать на твое самоощущение и самоуважение. Мир ожидает от тебя каких-нибудь достижений, перед тем как принять во внимание твое чувство собственного достоинства. 

3) Очень маловероятно, что тебе начнут платить 40 тысяч в год сразу после окончания школы. Ты не станешь вице-президентом компании с лимузином и личным шофером, пока ты не заслужишь этого. 

4) Если ты думаешь, что твой учитель строг и требователен, — подожди знакомства со своим боссом. В отличие от учителя, карьера босса зависит от того, как ты справляешься со своими заданиями. 

5) Обжаривать бургеры в Макдоналдсе — не ниже твоего достоинства. Твои прадеды назвали бы любую — даже такую — работу «хорошим шансом». 

6) Не спеши обвинять в каждой своей неудаче своих родителей. Не ной и не носись со своими неудачами, учись на них. 

7) До твоего рождения твои родители не были такими скучными и неинтересными людьми, какими они кажутся тебе сейчас. Они стали такими, зарабатывая на твое беззаботное детство, стирая твою одежду и слушая твою бесконечную болтовню о том, какой ты классный. Поэтому, перед тем как отправляться спасать леса Амазонки от уничтожения жадным поколением твоих родителей, попытайся для начала привести в порядок свою комнату. 

8) Твоя школа отменила деление на победителей и лузеров, жизнь — нет. В некоторых школах прекратили ставить плохие отметки и разрешили сколько угодно раз сдавать тест. Это не имеет ни малейшего отношения к тому, что происходит в реальной жизни. 

9) Жизнь не разделена на семестры, летних каникул в ней не существует, и очень мало работодателей заинтересованы в том, чтобы помочь тебе найти твое собственное «я». Тебе придется делать это в твое личное время. 

10) Не путай реальную жизнь с тем, что показывают по телевизору. В жизни людям приходится большую часть времени проводить не в кофейне, а на рабочем месте. 

11) Поддерживай хорошие отношения с «очкариками-ботаниками». Скорее всего, один из них когда-нибудь станет твоим начальником.

***

Підписуюся під кожним з цих слів Білла Гейтса. Жорстко, але це правда реального життя.

Ігор Шевченко ;-)

***

Найвідоміша промова Стіва Джобса http://www.youtube.com/watch?v=TzWc7VBmTPI

 

print
Коментарі
Рейтинг 7
Бали 356
Первый пункт полностью противоречит ниже написаному а также моим личным убеждениям о том, что каждый человек имеет то что заслужил. Давно уже пора взращивать своих Гейтсов!!!
Рейтинг 74
Бали 51
Клавдія Гарбуз   16 січня 2012  

Юрий, все дело в нашей внутренней сущности. Мы в этом мире чужие, он не приспособлен для нас. Жизнь несправедлива: каждому из нас достаются разные условия от рождения: кто-то живет в любящей семье, кто-то нет, кто-то вообще без семьи, финансовые возможности, от рождения у всех разные физические данные, цвет волос, глаз... и т.д.
Но каждому даются возможности, человек может сам создать свою жизнь такой, какой он хочет ее видеть. Главное иметь не только желание что-то менять, а и намерение действовать и что-то делать!
Рейтинг 411
Бали 1
Сергій Осійчук 14 січня 2012  
мені сподобалось!
Рейтинг  -
Бали  -
Андрій Грабчак 14 січня 2012  
А я підтримую,другу цитату
Рейтинг 74
Бали 51
Согласна со всеми пунктами, кроме 5. Неудачный пример для Украины, но статья была написана американцем. Для украинцев ТНК МакДональдс приносит намного больше вреда, чем пользы; лучше поддерживать национального производителя.
Рейтинг 252
Бали 5
Роман Філоненко   14 січня 2012  

Макдональдз - це франчайзинг, і цей бізнес в Україні приносить багато користі: робочі місця, податки до бюджету, використання української продукції для приготування продуктів кінцевому споживачу. Мінуси - це не здорове харчування? Так а не його немає? Власне, повсюди й ще дорожче.
Рейтинг 74
Бали 51
Клавдія Гарбуз   14 січня 2012  

Франшиза Макдональдса в Украине и странах СНГ не продается.
Вся деятельность ресторанов Макдоналдс осуществляется от имени компании «МакДональдз Юкрейн Лтд», которая является 100 % собственностью McDonald’s Corporation. То есть, деньги, заработанные в Макдональдсе на нашем рынке, вывозятся за границу.
И очень мало используют украинскую продукцию.
http://quality.mcdonalds.ua/suppliers/ (с официального сайта Макдональдс)
У нас есть более дешевые кафе с более качественной едой.
Рейтинг 252
Бали 5
Роман Філоненко   14 січня 2012  

перепрошою, але Ви маєте рацію щодо франчайзингу компанії Макдональдз. Щодо всього іншого я не погоджуюсь
Рейтинг 74
Бали 51
Клавдія Гарбуз   14 січня 2012  

Роман, с чем именно Вы не согласны?
Рейтинг 252
Бали 5
Роман Філоненко   14 січня 2012  

зі ставленням до іноземних компаній, в тому числі до Макдональдзу (хоча там і не харчуюся). Що гроші йдуть за кордон і т.д. Чомусь ніхто не зазначає: що з початку вони йдуть все-таки із за кордону у вигляді інвестицій. Така держава як Україна повинна дбати про інвестиційний клімат, адже якщо використовувати радикальні протекціоністські заходи для підтримання вітчизняного виробника, то економічного зиску від цього буде мало. Вільна конкуренція за мінімуму підтримки держави відчизняних бізнесів- ось що має бути.Така конкуренція забезпечить достойний сервіс та належну якість харчування.
Рейтинг 74
Бали 51
Клавдія Гарбуз   14 січня 2012  

У меня положительное отношение к большинству иностранных компаний, исключение - Макдональдс, и писала я только о нем. По поводу иностранных инвестиций - в экономику Украины их нужно привлекать, но грамотно.
Роман Рогожин   14 січня 2012  

а насчет налогов в бюджет так вообще не заикайтесь... американские и другие западные корпорации ведут себя на рынке Украины и стран СНГ не более законопослушно, чем "наши" обнальные предприятия... смею заметить, что у меня оснований так утверждать намного больше, чем у Вас... такая уж у меня служба )))
Рейтинг 252
Бали 5
Роман Філоненко   14 січня 2012  

знаєте, я теж пов'язаний із податками і якраз ними займаюся в міжнародній компанії, яка представлена і в Україні і дещо не розумію зазначеного Вами умовиводу. Для прикладу, візьмемо зарплати: так українські підприємці майже вовністю їх виплачують у конвертах. Натомість іноземний бізнес платить офіційно. Врешті-решт, прикладів можна назвати багато
Рейтинг 8
Бали 344
Володимир Базилько   14 січня 2012  

Цілком погоджуюсь, Романе. Я працював і у іноземній компанії і в українських. Тому Ваша версія цілком правдива. Іноземці дійсно і податки сплачують, працівників офіційно працевлаштовують, а українці від усього цього ухиляються.
Рейтинг 74
Бали 51
Клавдія Гарбуз   14 січня 2012  

У иностранных компаний есть защита, и если какая-то инстанция приходит с проверками - то в основном ограничиваются предупреждениями, в украинских - приходят с целью получения взяток и могут закрыть предприятие. И еще есть "крыши", которым тоже приходится платить. Поэтому наши не платят налоги.
Рейтинг 252
Бали 5
Роман Філоненко   14 січня 2012  

KG&RR: насколько я понял налоги никто не платит?? Интересно, какая защита в иностранных компаниях? ИМХО: налоги платит малый и средний бизнес, ну и рядовые граждани. Большой бизнес ищет любые способы что бы от налогов уйти. Так и это логично...Этот бизнес сегодня при власте и в капиталистическом обществе всегда, наверное, и будет.
Роман Рогожин   14 січня 2012  

для иностранного бизнеса Наши зарплаты ничтожно малы... поэтому в случае с зарплатами и происходят полные выплаты официально - мы для них товар дешевый... так что зарплаты - самый неподходящий пример... а вот когда заходит речь о мегаприбылях получаемых тут, то желание платить налоги резко пропадает... не знаю каким образом Вы связаны с налогами, а я являюсь, во-первых - ревизором, во-вторых - стаж работы поболее... а Ваши выводы, к сожалению, относятся к ряду высказываний интеллектуального большинства... забудьте о "честных" инвесторах - про Европу еще 150 лет назад Тютчев достаточно красноречиво написал:
Напрасный труд - нет, их не вразумишь, -
Чем либеральней, тем они пошлее,
Цивилизация - для них фетиш,
Но недоступна им ее идея.
Как перед ней ни гнитесь, господа,
Вам не снискать признанья от Европы:
В ее глазах вы будете всегда
Не слуги просвещенья, а холопы.
/Ф.И.Тютчев, май 1867/
Рейтинг 252
Бали 5
Роман Філоненко   14 січня 2012  

Ваша відповідь, якось переноситься на персональне. Типу я там то там працював, в мене більший досвід. Втім, я не скажу, що позитивно відношуся до осіб, які працюють в фіскальних структурах.В мене склався стереотип на предмет того, що в таких структурах працюють ті, хто не мав, не має можливості влаштуватися в комерційні структури. Щодо мого роботодався: хотілося б когось вказати з великої четвірки "tax firm", але поки я не там, але в бізнесі, який тісно пов'язаний з іноземним бызнесом і з оподаткуванням.
Щодо мегаприбутків, які не потрабляють до бюджету, то зазначу, що найбільшим інвестором, який інвестує у вітчизняну економіку є Кіпр. Зрозумуло чому. Тому, не розумію Вашої позиції
Рейтинг 74
Бали 51
Клавдія Гарбуз   15 січня 2012  

Роман Филоненко, Вы не правильно поняли. Налоги они-то платят, но не в этом проблема. Некоторые иностранные компании при протекционистской политике своих правительств работают на интересы своих стран, успешно продавая нам зарубежную технику и тем самым разрушая украинские промышленные производства и подталкивая украинский народ к нищете. Иностранные правительства защищают свои предприятия от "взяток" и тому подобному, в основном - ограничиваются предупреждениями. А наши чиновники выдают им лицензии на деятельность на территории Украины и ложат себе в карман хорошую сумму.
Рейтинг 368
Бали 1
Микола Приходько   17 січня 2012  

дивно! Я працював в іноземній компанії і зарплата була ТІЛЬКИ в конвертах. Щоправда, там була роздруківка, що податки заплачено. А в наших в більшості випадків отримував готівкою і БЕЗ офіційного влаштування! ;-0
Рейтинг 360
Бали 1
Oлена Мазяр   15 січня 2012  

Согласна!
Рейтинг 252
Бали 5
Роман Філоненко   15 січня 2012  

С чем или с кем?)
Роман Рогожин   15 січня 2012  

и правда - с чем, или с кем? )))
закончите пожалуйста свою мысль )))
Рейтинг 74
Бали 51
Клавдія Гарбуз   14 січня 2012  

Лучше сказать так:
"Мы должны освободить себя от надежды, что море когда-нибудь успокоится. Мы должны научиться плыть при сильном ветре." И использовать любые возможности, которые нам дает жизнь...
Роман Рогожин   14 січня 2012  

пока-что я больше согласен больше с Вами, а не с Вашим коллегой ))) хотя у Вас, милая Клавдия, юношеский идеализм пока еще тоже не выветрился... но сильный ветер действительности, о котором Вы изволили написать, очень скоро все исправит ))) хотелось бы верить, что новая партия не только декларирует лозунги, но еще и готова на реальные действия в пользу народа... если это так - даже готов вступить (фу, какое слово нехорошее )))
Рейтинг 411
Бали 1
Сергій Осійчук   14 січня 2012  

Романе, а державним службовцям можна бути партійним?

Дуже приємно, що молоді люди такі як Роман Рогожин і Роман Філіпенко є такими фахівцями в сфері своєї діяльності. Відчувається молодечий запал, що не може не радувати!
Рейтинг 252
Бали 5
Роман Філоненко   14 січня 2012  

ЗУ "Про держ службу" забороняє бути членом партії
Роман Рогожин   14 січня 2012  

совершенно верно замечено коллегой ))) не позволительно, с точки зрения законодательства ))) но работа не национальность - можно поменять, если есть предложения лучше )))
Рейтинг 211
Бали 9
Василь Мельничук   15 січня 2012  

А що забороняє держслужбовцю бути членом партії? ЗУ "Про держ службу"? - Назвіть мені яка саме стаття це забороняє?
Рейтинг 252
Бали 5
Роман Філоненко   15 січня 2012  

Зокрема, у випадку Роман Р. це стаття 6 ЗУ "Про політичні партії"
Роман Рогожин   15 січня 2012  

если быть точнее, то п. 6 часть 3 ст. 6 ЗУ "Про политические партии в Украине"
Рейтинг 252
Бали 5
Роман Філоненко   15 січня 2012  

ну а если взять ЗУ "О гос. службе", то ч. 3 ст. 16 Закона сюда как раз подойдет))
Рейтинг 211
Бали 9
Василь Мельничук   16 січня 2012  

Роман Філоненко Вчора 17:44
Обмеження стосуються лише:
1) судді;
2) працівники прокуратури;
3) працівники органів внутрішніх справ;
4) співробітники Служби безпеки України;
5) військовослужбовці;
6) працівники органів державної податкової служби; 
7) персонал Державної кримінально-виконавчої служби України.
Таким чином, ці обмеження стосуються лише працівників "силових" органів влади і не стосуються всіх інших службовців органів влади і місцевого самоврядування.
В ЗУ Про державну службу обмежень щодо партійності немає.
Рейтинг 252
Бали 5
Роман Філоненко   16 січня 2012  

Василь, яка різниця силовики чи не силовики? Ви що думаєте що в податкових органах чи в прокуратурі не працюють держ. службовці? Працюють!!!
Рейтинг 211
Бали 9
Василь Мельничук   16 січня 2012  

Роман Філоненко Сьогоднi 19:35
я сам працюю на держслужбі, тому мені особливо думати нема над чим. Вважається, що працівники "силових" органів влади мають більше можливостей для зловживання владою і наслідки можуть бути важчими. Хоча, я особисто не підтримую таких обмежень. Вони в певній мірі суперечать статті 4 чинного ЗУ Про держслужбу.
Роман Рогожин   16 січня 2012  

господа, прекратите бессмысленный спор - Вы говорите об одном и том же только на разных языках... Роман Филоненко имел ввиду не все категории государственных служащих (о чем он указал в комментарии)... я работаю в ГНС и попадаю в этот список запрета - именно об этом шла речь... Вы, Василий Мельничук, служите в Министерстве и не представляете правоохранительный орган, поэтому имеете право принимать участие в партийной деятельности... а ГНС, в которой служу я, является правоохранительным органом, на который распространяется запрет на вступление в партии...

надеюсь, я ответил на все вопросы и прекратил Ваш спор ни о чем... не создавайте конфликтов на пустом месте!!! )))
Рейтинг 74
Бали 51
Клавдія Гарбуз   16 січня 2012  

Роман, МПУ не только готова на реальные действия, но и будет действовать в пользу народа и всей Украины.
Роман Рогожин   16 січня 2012  

Клавдия, я очень хотел бы на это надеяться, но пока я вижу в среде членов партии бессмысленные перепалки из-за вопросов, которые яйца выеденного не стоят... у нового движения всегда огромный потенциал и возможности - не хотелось бы, что-бы Вы растеряли его на демагогию и пустые лозунги... ДЕЙСТВУЙТЕ!!! )))

а я по вполне прагматичным причинам не могу на данный момент принимать участия... но искренне за Вас "болею" )))
Рейтинг 65
Бали 61
Юрий Гусач 14 січня 2012  
Полностью согласен !!!! Кто не согласен - не все видел в этой жизни ....
Рейтинг 7
Бали 356
У нас куча своих разработчиков ПО, разработки которых не стимулируются а наоборот заганяются под плинтус, ведь мы же должны дать возможность американцам заработать одолженные нам деньги по програме МВФ.
Рейтинг 7
Бали 356
Юрій Козаріз   14 січня 2012  

ну за откаты конечно
Рейтинг 74
Бали 51
Клавдія Гарбуз   14 січня 2012  

Поменяем власть и все исправим.
Игорь Филиппов   14 січня 2012  

Клавдія Гарбуз Сьогоднi 14:11 "Поменяем власть и все исправим."
_________________________________________________________________
Надежды юношей питают!
Рейтинг 411
Бали 1
Сергій Осійчук   14 січня 2012  

Якби старість та й могла, якби молодість й хотіла.
Ви вважаєте, що цю владу не можна змінити?
Игорь Филиппов   15 січня 2012  

Важко!
Рейтинг 74
Бали 51
Клавдія Гарбуз   19 січня 2012  

Потрібно багато зусиль, але можливо.
Рейтинг 65
Бали 61
Юрий Гусач   14 січня 2012  

За!
Святослав Стеценко   14 січня 2012  

+ 100
Рейтинг 411
Бали 1
Сергій Осійчук   14 січня 2012  

Погоджуюсь, але краще було б якби її взяли в руки свої, хоча б той самий Ігор Шевченко.
Надія Ханіна 14 січня 2012  
Юрій Козаріз
Первый пункт полностью противоречит ниже написаному а также моим личным убеждениям о том, что каждый человек имеет то что заслужил. Давно уже пора взращивать своих Гейтсов!!!

- Да, Открыть глаза и УВИДЕТЬ своих Гейтсов! Все точно.
По пункту 1-му. Мир справедлив. - Просто нужно видеть закономерности: причину, следствие, и что-то делать доброе.
Рейтинг 73
Бали 52
Ігор Дунаєв 14 січня 2012  
Разослал некоторым своим студентам.
Игорь Филиппов 14 січня 2012  
Билл Гейтс не унаследовал свои миллиарды, а заработал своим трудом и головой. Он один из нас, но научился вести бизнес и стал таким же циником, как и все предприниматели. Цитаты из жизни!
Разошлю.
Віктор Разживін 14 січня 2012  
В принципе все верно! Судя по всему дети (младшее поколение) и в Америке, и в Украине абсолютно одинаковые.
Рейтинг 31
Бали 148
Еще одна выдающаяся речь одного великого человека.
http://www.youtube.com/watch?v=TzWc7VBmTPI
Рейтинг 411
Бали 1
Сергій Осійчук   15 січня 2012  

дивився - КЛАСНЕ відео!!!
рекомендую подивитися всім.
Рейтинг 268
Бали 4
Максим Шевченко 14 січня 2012  
Согласен. У этого человека есть чему поучиться!
Жизнь дана человеку для радости. Расскажите об этом всем! Никто не должен страдать. -Махариши.
Рейтинг 65
Бали 61
Юрий Гусач   14 січня 2012  

Для этого нужно понять для чего эта жизнь дана !!!! Тгода будут радость..!!!!:)))
Сергей Готвянский   14 січня 2012  

Совершенно верно. Один известный мудрец сказал, что душа, прежде чем получить человеческое тело, проходит около 4 млн. видов жизней. Получить человеческое тело - это редкая удача. И нам, людям, этот шанс дается только с одной целью - достичь полной самореализации - полного просветления в течение того периода, который называется человеческая жизнь. Каждое мгновение жизни человек обязан превратить в средство достижения полной реализации, полного просветления. Вот для этого и дана нам жизнь. Кто этого не понял, тот продал бесценный бриллиант по цене стекляшки. - Гуру Дев.
Рейтинг 65
Бали 61
Юрий Гусач   14 січня 2012  

5+
Сергей Готвянский   14 січня 2012  

Спасибо.
Рейтинг 411
Бали 1
Сергій Осійчук   14 січня 2012  

+100
якщо не секрет, Вам це вдається?
Сергей Готвянский   15 січня 2012  

Так. Більше 20 років я працюю над собою. Кожну мить свого життя я перетворив в засіб для повного розвитку для досягнення понвого Просвітлення. Коли є глибоке розуміння, то це не потребує від людини багато сил та єнергії. Це стає частиною нашого життя.
Рейтинг 368
Бали 1
Микола Приходько   17 січня 2012  

8 400 000 життів. ;-)
Рейтинг 411
Бали 1
Сергій Осійчук   14 січня 2012  

гарна фраза, але не все так справедливо в цьому світі. чому тоді на Землі так багато бідних, голодних, хворих людей?
Сергей Готвянский   15 січня 2012  

Що посієш, то і пожнеш. Це закон Карми. Насправді все дуже справедливо. Але у нас є можливість завжди покращити нашу долю. Для цього треба знати як це робити і почати працювати в цьому напрямку.
Рейтинг 368
Бали 1
Микола Приходько   17 січня 2012  

дійсно, я стикався з тим, що люди ХОЧУТЬ хворіти. Вірніше, їм здається, що так ... КРАЩЕ і легше. Краще, бо тебе жаліють. Легше, бо ВСІ ( ну відсотків 99...) так живуть. А бути ІНАКШИХ дуже часто ой як НЕЛЕГКО. Кажу як вегетаріанець із стажем в 11 років. А ще тяжче бути сироїдом. Особливо спочатку, коли і хочеш щось з'їсти (і всі!!! так харчуються) а ти береш і відмовляєшся. Або наїсишся, а потім погано. Ти то розумієш, що добре їсти тільки Божественні продукти - овочі, фрукти в такому вигляді, як створила природа, але ж це всі роблять ІНАКШЕ! А потім приходить легкість. Легкість у тілі, в думках, в житті. Легкість у снах. Гарне здоров'я.

А моя тітка сказала - як їла, так і буду їсти, ХОЧ ЗДОХНУ! Що тут можна сказати про здоров'я? А про бомжів - Ви пробували з ними спілкуватися? У деяких з них є квартири! І мобільні телефони. Більшість МОЖУТЬ працювати, але не хочуть! Тому і живуть так. НУ і звістно, закон Карми ніхто не відміняв... ;-0 Так що найкраще - це щоб я (почну із себе!) робив все справедливо. А головне - з Любов'ю. Бо, як сказав один святий, коли діє Закон Любові, то ІНШІ закони не потрібні.
Роман Рогожин   18 січня 2012  

согласен на все 100%... единственное только, что человек все-таки существо всеядное и животного белка ему необходимо, для пополнения набора незаменимых аминокислот... только для этого достаточно в неделю съесть 100-200 г нежирного мяса... тем более, что белки можно восполнять и с молоком, и с сыром - выбор достаточно велик...

а насчет справедливости просто готов подписаться под каждым словом... мы заслуживаем того, что у нас есть... пока каждый не поймет, что качество жизни зависит именно от него, а не от президента, правительства и т.п. результата не будет...

если жалеть всех больных и голодных, то можно только расплодить еще больше болезни и голода... другое дело, что необходимо хотя-бы пытаться жить соразмерно реальным потребностям... на двух стульях одной ***** не усидишь (из песни слов не выкинешь)
Рейтинг 252
Бали 5
Роман Філоненко   18 січня 2012  

також підтримую. лише додам, що людині щодня потрібен креатин (така кислота). Щоб забезпечити себе цією кислотою потрібно щотижня з'їдати 200 грам м'яса. Якщо не їсти м'яса, то таку кислоту може замінити яйця (їх потрібно з'їдати штук 40 щотижня), також можна їсти рис, але теж не мало...)
Рейтинг 1
Бали 10 839
Ігор Шевченко   18 січня 2012  

Це неправда. Я вже більше 20 років не вживаю м'яса взагалі, а останні років п'ять і яєць не їм, але почуваю себе відмінно.
Рейтинг 252
Бали 5
Роман Філоненко   18 січня 2012  

може й не правда, сперечатися не буду. Втім я думаю, що багато неправди написано в книжці "Десять секретів здоров'я", саме в частині харчування.
Рейтинг 368
Бали 1
Микола Приходько   19 січня 2012  

більшість моїх друзів - вегетаріанці. Я вже 11 років вегетаріанець. Років зо 2 не вживав принципово молочних продуктів. Хочу перейти на прану. Є така можливість у людини. В Україні такі люди є. В Києві, знаю, є 4 чоловіка, в інших містах теж. Так що, не всі люди всеядні. До 70 % жителів Індії - вегетаріанці. Ми теж, до вигадування холодильників були у більшості вегетаріанцями.
Рейтинг 372
Бали 1
Дмитро Терещенко 14 січня 2012  
С 1-м пунктом не согласен. Жизнь Справедлива и каждый занимает в ней то место при той или иной системе координат (социальной системе общества), какого заслуживает, в этом суть равновесия (постоянства) общественной системы - первый закон Ньютона для общества: "Существуют такие системы отчета при которых тела находятся в состоянии покоя или поступательного равномерного движения, если действия на них других сил скомпенсировано." :) Изменить условия можно приложив к телу народа не скомпенсированную силу в одном из направлений.
Рейтинг 303
Бали 2
Анатолий Банный 14 січня 2012  
Не в бровь, а в глаз.Билл Гейтс на своей шкуре это испытал.Ничто не приходит без труда, а иногда приходится трудится и после пенсии, чтобы выжить и вывести в люди детей Молодежь, делайте выводы, тема очень актуальна, главное правильно ее понять и действовать. Не забывайте, труд сделал человека человеком.
Рейтинг 36
Бали 118
Лідія Давиденко 14 січня 2012  
Цікаві і влучні рекомендації, підтримую більшість висловів цієї статті.
Адже кожен наступний крок починається з того місця, де стоїш, а не з висот фантазії,
і не потрібно боятись праці, потрібно боятись нічого не робити і бути ніким.
Я вважаю, що дуже важливу роль у тому, якою стане людина у майбутньому відіграє
її виховання. Добре, якщо батьки ще змалечку прививають дитині повагу традицій, культури, мистецтва, на власному прикладі показують, що саме праця
і знання є фундаментально необхідними чинниками,
які відіграють важливу роль у процесі духовного розвитку і самопізнання.


З пунктом 1 цієї статті я не зовсім згодна, життя справедливе,
а якщо людина не отримує те, чого хоче,
можливо це не не те, що їй дійсно потрібно на шляху особистісного розвитку,
або їй не вистачило віри і наполегливості у досягненні мети, адже легше сказати,
що життя не справедливе, ніж прикласти зусилля і змінити звичний уклад речей.
Не потрібно іти шляхом найменшого супротиву,
адже так неможливо здобути ні досвід, ні знання.

*Я просила блага – отримала можливості.
Я не отримала нічого з того, що хотіла, але отримала все, що мені було потрібно.*

Можливості, які ми маємо – це інструмент, з допомогою якого ми зможемо досягти,
здавалося б, неможливого. Варто лише навчитися їх помічати та вдало ними розпоряджатися.
Есть данность. А есть мечта. Цель.
Вопрос: "Можно ли эту данность изменить?" "Нужно ли эту данность изменить?". Меритократы, те, кто смиряется с данностью или те, кто ищет её изменения к лучшему?
Когда Билл Гейтс говорит о несправедливости жизни, он, видимо, думает о том Великом Человеке, который является истинным разработчиком Сети Интернет, но которого никто не знает, потому, что он хотел сделать своё изобретение бесплатным достоянием всего человечества, а сделал бесплатным только для одного - для Билла Гейтса. Наш скромный современник живёт в Англии. Но мы его не знаем.
Сергей Готвянский   14 січня 2012  

Билл Гейтс о "вакцине для сокращения населения".
http://www.warandpeace.ru/ru/exclusive/view/44971/
Рейтинг 411
Бали 1
Сергій Осійчук   15 січня 2012  

ця стаття не красить Біла!
Валерiй Кравчук 14 січня 2012  
Самий влучний - пункт № 1
Святослав Стеценко 14 січня 2012  
Життя справедливе :)
Рейтинг 134
Бали 27
Життя справедливе. "Сьогодні" є наслідком нашого "вчора". "Завтра" залежить від нашого "сьогодні". Як кажуть мудрі люди: "що посієш, те і пожнеш".
Рейтинг 8
Бали 344
Володимир Базилько   14 січня 2012  

Все правильно.
Рейтинг 8
Бали 344
Володимир Базилько 14 січня 2012  
Я взагалі незгідний з першою заповіддю, не можу її назвати мерітократичною. Ця фраза взагалі суперечить нашим цінностям та планам. Зі сторони так звучить, ніби дана фраза наголошує, що при мерітократичному суспільстві життя буде несправедливе і нам потрібно з цим змиритися. О ні, цього не буде!!!
Рейтинг 1
Бали 10 839
Шановні доморощені хвілософи), спустіться на грішну землю і поважайте думку людини, яка багато-чого досягла в цьому житті і знає життя набагато краще за вас.

Життя, нажаль, справді несправедливе. Це факт, який безглуздо заперечувати. І навіть мерітократія не зможе зробити життя повністтю справедливим, тому що справедливе життя - це ідеальне життя. А ідеалу не існує. Ми можемо тільки покращити життя, зробити його більш справедливим, ніж зараз, але ми не зможемо зробити його цілком справедливим. Будьте ралістами, припиняйте бути наївними дітьми.

Я не боюся втратити чиюсь з вас симпатію до мене. Я буду говорити правду. Мені вже набридло читати і слухати оці інфантильні вислови з жанру юнацького максималізму.

Хто ще не читав, рекомендую прочитати цей текст http://meritokrat.org/blogpost3403
Віктор Разживін   14 січня 2012  

Беззаперечно згодний!!!!
Рейтинг 8
Бали 344
Володимир Базилько   14 січня 2012  

"Усі життєві трудності нічого не варті, якщо на них подивитися іншими очима, якщо не боятися."
Віктор Разживін   14 січня 2012  

Володю! Та хто ж проти? Але ж треба чесно визнати, що вони є? А так, згадай Езопа: "Ксеркс, випий море!"
Рейтинг 411
Бали 1
Сергій Осійчук   15 січня 2012  

Якщо вважати смерть виходом із ситуації, тоді безвихідних ситуацій не буває!!!
Антон Гура   15 січня 2012  

Жизнь сложнее,чем кажется,и легче,чем ты думаешь.
Рейтинг 411
Бали 1
Сергій Осійчук   15 січня 2012  

Навіть якщо Вас проковтнув кит у вас є 2 шляхи виходу.
Рейтинг 8
Бали 344
Володимир Базилько   14 січня 2012  

Зате комусь вигідно користуватися дурним юнацьким максималізмом, щоб досягнути своїх цілей, чи не так))))
Віктор Разживін   14 січня 2012  

100%.
Рейтинг 411
Бали 1
Сергій Осійчук   14 січня 2012  

+100
Роман Рогожин   15 січня 2012  

так избавляйтесь скорее от этого "максимализма", что-бы Вами меньше пользовались... пользоваться все равно будут - жизнь такая, но по крайней мере будьте осознанными, а не слепым орудием!!!
Сергей Готвянский   14 січня 2012  

Билл Гейтс о "вакцине для сокращения населения".
http://www.warandpeace.ru/ru/exclusive/view/44971/
Рейтинг 165
Бали 18
Станіслава Лясота   14 січня 2012  

Шановний Ігоре Анатолійовичу. Дозвольте посперечатися. Ймовірно буду причислена Вами до чергового представника юнацького максималізму, та всеж висловлюсь. :)

Життя справедливе.Хоча іноді нам і здається, що це не так. Що таке на Ваш погляд "ідеальне життя"? Яке воно? Життя, в якому кожна "гарна" людина живе добре, а кожна "погана" погано? Але ж це примітивні людські вимірювання. Скажімо, ми бачимо, що людина довго й наполегливо працює, але ніяк не може досягти успіху. А інша людина майже нічого не робить - але отримує все. Але, по-перше, ми не знаємо які вчинки по життю були в першої і в другої. Можливо один єдиний непримітний вчинок першого вже на все життя заслужив для нього неуспіх. І навпаки. І, по-друге, ми ніколи не знаєм, що буде завтра. Що матиме перший і другий, що матимуть його діти, що він бачитиме навколо себе і відчуватиме при цьому. Життя розумна штука, як не крути. І навіть якщо нам здається, що вона не справедлива - це не правда. Вона справедлива. І якщо ми вважаєм, що щось у нашому житті не так, як треба було би - варто аналізувати свої дії - минулі і теперешні, розуміти причину такого життєвого становища крізь призму всіх сфер свого життя, і змінювати себе і свій світ на краще.
Дякую!
Игорь Филиппов   15 січня 2012  

"Воистину, на свете есть и травы, не дающие цветов, и цветы, не дающие плодов!" - Конфуций.
Рейтинг 411
Бали 1
Сергій Осійчук   15 січня 2012  

різні люди є і різні треба.
Рейтинг 3
Бали 474
Віктор Демчишин   15 січня 2012  

Значить у мене з Володею Юнацький Максималізм?!
Алексей Мась   15 січня 2012  

Да и не теряйте своего максимализма.
Лучшие вещи в этом мире сделали люди с юношеским максимализмом.
Рейтинг 1
Бали 10 839
Ігор Шевченко   15 січня 2012  

Саме так, Вікторе, саме так! Прийшов час доросліташи. Максималізм - це добре, я сам такий, але все повинно бути розумно збаланосвано - максималізм і прагматизм.
Рейтинг 3
Бали 474
Віктор Демчишин   15 січня 2012  

Ага:) Тобто коли я збирав підписи, залучав людей до партійного будівництва, відкривав та реєстрував первинні та районні організації, агітував та іздив по районнах - це БУВ ПЕРЕХІДНИЙ ЮНАЦЬКИЙ ВІК?:)....
Рейтинг 74
Бали 51
Клавдія Гарбуз   17 січня 2012  

Виктор, это были правильные действия на пути к нашей цели. А цель у нас - сделать Украину максимально справедливой, на столько, насколько мы сможем.
Рейтинг 3
Бали 474
Віктор Демчишин   15 січня 2012  

ХОЧА ЩИРО ДЯКУЮ ЗА ПРАВДУ! ОТ ТЕПЕР Я БУДУ ДОРОСЛІШАТИ!!!! Тепер хочу написати одну притчу, правда на російській - перепрошую!:
Однажды Учитель, показал учениками чистый лист бумаги, где в середине стояла черная точка и спросил: «Что вы видите?»

Первый ученик: «Точку».

Второй: «Черную точку».

Третий: «Жирную точку».

Тогда Учитель ответил: «Вы все увидели только точку и никто не заметил большого белого листа!».

Вот так же мы судим о человеке, по по его мелким недостаткам.

ДЯКУЮ ЗА ТЕ, ЩО ВІДКРИЛИ ВСІМ ОЧІ:))
Антон Гура   15 січня 2012  

Согласен Виктор.
Геннадій Терещенко   15 січня 2012  

Шановний Ігорю! Я поважаю Біла не за ці тези, у нього є багато інших публікацій, які дісно цінні для тих, хто хоче навчитися керувати процесами. Відносно доморощених філософів - якщо Ви не робите ставку на них - то Ви марно втратите свої внески в Партію! В Україні не будуть діяти американські шаблони! Збирайте хвілософів і Вони напишуть Вам дієву программу МПУ. А за гроші - буде все як у інших партій!
Было бы хорошо изучить деятельность "Учителя", прежде чем приводить его жизнь и успех в пример.
Смотрите ниже ссылку о Билле Гейтсе.
Билл Гейтс о "вакцине для сокращения населения".
http://www.warandpeace.ru/ru/exclusive/view/44971/
Рейтинг 74
Бали 51
Клавдія Гарбуз   16 січня 2012  

Для того чтобы стать успешным, нужно учиться у людей, которые достигли вершин успеха. Сергей, Вы уже третий раз печатаете ссылку... Вот хорошо изучите деятельность Билла Гейтса, приведите доказательства и факты, все за и против... а судить о человеке по одной статьи из проекта, который является частным предприятием нескольких человек - глупо.
Сергей Готвянский   16 січня 2012  

Клавдия,

спасибо за отзыв на мое сообщение. Пожалуйста, перейдите к ссылке, чтобы убедиться, что Билл Гейтс действительно имеет отношение к Монсанто - ведущей Транснациональной компании по разработке и производству ГМО. http://naturalsociety.com/bill-gates-foundation-buys-500000-shares-of-monsanto/
Оценивать любую информацию можно только на фактах. Я не давал оценку деятельности Билла Гейста. Я просто опубликовал факты. Вы можете им верить или нет. Это ваше право. Я верю, поэтому и опубликовал и не три раза, а пять. Просто потому, что чувствую ответственность за себя, близких и свое окружение.
Рейтинг 74
Бали 51
Клавдія Гарбуз   16 січня 2012  

Я негативно отношусь к вакцинам и ГМО, они вредят нашему здоровью.
Но мы его в МПУ не приглашаем)))
А поучиться у него можно много-чему, но нужно быть внимательным. Мне понравились "11 меритократических заповедей" Билла Гейтса.
Сергей Готвянский   16 січня 2012  

Клавдия,

все замечательно. Это хорошо, что заповеди Билла Гейтса для вас оказались очень ценными и учат вас быть более успешной. Хотел бы задать вам вопрос, а если бы вы прочитали, например, заповеди Гитлера, который тоже был успешен в определенный промежуток истории? В пример можно и нужно ставить тех, кто олицетворяет не только успех, а - все самое лучшее, что они смогут сделать или создать во благо человечества.
Успешные люди создали оружие массового поражения, ГМО и т.д., что разрушает сознание и тело человека и даже нации в целом. Можем ли мы их жизнь ставить в пример? Подумайте над этим. Вы ведете за собой массы, электорат. Я пишу эти слова не как сторонник Меритократии, а как обычный избиратель. И когда я читаю подобные отзывы, у меня возникает вопрос, а смог бы я отдать голос за кандидата от Меритократии, который восхваляет Билла Гейтса и им подобных, которые создают технологии, разрушающие сознание и тело человека и даже целые нации?
Рейтинг 74
Бали 51
Клавдія Гарбуз   16 січня 2012  

Сергей, я понимаю, о чем Вы говорите. Мы не ставим их личности в пример, мы выбираем лучшие из их принципов. В данном случае Билл Гейтс писал для своего народа, а он любит свой народ.
Смотря какие заповеди Гитлера. Если они могут принести нам пользу - то их нужно ставить в пример, если нет - игнорировать. Для меня главное - ПРИНЦИПЫ, а не сами личности.
Рейтинг 1
Бали 10 839
Ігор Шевченко   16 січня 2012  

Уважаемые, хватит о Билле Гейтсе. Обсуждайте не людей, а идеи.
Владимир, а Вы там главным бухгалтером работали, что утверждаете о полной уплате налогов... это уже говорит о Вашей неграмотности в налоговом законодательстве - не имеет смысла не платить налоги полностью... смысл имеет задекларировать минимальную прибыль, что-бы налог был "приемлемым" для налогоплательщика!!!
Рейтинг 8
Бали 344
Володимир Базилько   14 січня 2012  

Річ не утім, чи я працював бухгалтером і не у тому, хто і в якому розмірі сплатив податки. Справа в тому, що які б податки не були (малі чи великі) вони сплачуються. Причому хочу сказати, що наша українська влада настільки пресує іноземних інвесторів та їхні фірми, що ті просто змушені платити, платити, і ще раз платити. Іноземці і так вкладають великі інвестиції у розвиток України в цілому, а тут іще державі все мало і мало. Чомусь своїх підприємців майже ніхто не турбує. Владі байдуже, чи оформлені у них люди на роботі, чи сплачуються податки... З одного боку це розумний хід тягнути гроші з інших країн, але треба навести порядок і з українцями, а не тільки з іноземцями))))
Рейтинг 411
Бали 1
Сергій Осійчук   14 січня 2012  

Володимире, у Вас не зовсім достовірна інформація, не судіть по кількох прикладах - їх стільки скільки підприємств і підприємців, в кожного індивідуально.
Більше погоджуюсь з Романом Рогожиним, точною інформацією володіє тільки директор і гол.бух, другий навіть більше.
Рейтинг 252
Бали 5
Роман Філоненко   14 січня 2012  

Володимире, такі речі треба знати як слід (жартую))), їх повинні знати всі, і всі повинні знати про те як оптимізувати оподаткування, як знайти дірі в законодавстві, використовючі ті чи інші схеми))). Відверто зазначу, що податкові органи - це органи, які найбільш потребують реформування, поряд із такими оргн. як міліція, прокуратура. Це орагани, - де працюють не заради зарплати, це органи, - які в нашій державі вистопаються амебами, що перешкоджають веденню бізнесу, знищують його та протидіють йому. Звісно, під одну лінію все не можна звести (типу якісь спеціалістів і т.д_.
Олег Купа 14 січня 2012  
Ломоносов не став би тим, ким він став, як би не було просто безкорисних людей! Слов'яни це не захід - і це повинні ми памятати! І ще, як на мене, то достойних цитат для вивчання в серіалі - "Бандитський Петербург більше, ніж у всіх висловах минулого не слов'янського походження! Навіть Тора для нас ніщо)))
Роман Рогожин 14 січня 2012  
а я не говорил, что я Вас недолюбливаю ))) в личностном отношении Вы мне индифферентны... в качестве профессиональном мне более импонируют высказывания Вашей коллеги Клавдии ))) насчет опыта работы я констатировал факт - я не считаю себя повидавшим все что можно, но исходя из Вашего возраста Вы физически не можете иметь некоторого опыта (заметьте, я не о знаниях говорю - Вы вполне можете знать чего-то, чего не знаю я, но это также справедливо и в обратном направлении)... кроме того работая на одну корпорацию Вы видите положение дел однобоко, а такие как я видят бизнес со стороны... а со стороны, как известно, очень многое виднее!!!
что касается перехода на личность, так это скорее можно Вам предъявить, тезка... но я проигнорирую Вашу попытку задеть, т.к. она не имеет ничего общего с действительностью...
ну, и, в конце-концов, по-поводу "самого крупного инвестора"... Роман, стыдно приводить в пример инвесторов оффшор... Кипр уже давно стал пригородом Киева, Днепропетровска и Донецка для украинского бизнеса ))) половина ПриватБанковского капитала регулярно "сливается" через кипрский филиал... 100% кипрских предприятий на рынке Украины имеют директоров и учредителей с фамилиями в лучшем случае славянского, но чаще еврейского происхождения (и все они выходцы из стран СНГ)...
не показывайте таким образом свою некомпетентность - и это не в обиду сказано, все мы учимся... просто прислушивайтесь к словам других... и не относитесь предвзято и по шаблонам, прививаемым нашими горе-политиками, к государственным органам (люди везде разные)... все органы порождение своего же общества - получается, что Вы противопоставляете себя государству, в котором живете... в общем учитесь прислушиваться )))
Рейтинг 252
Бали 5
Романе, я Вам дякую. Приношу вибачення та дякую за рекомендації. Це щиро)От з приводу Кіпру: чому не можна відносити офшор до інвесторів. Інвестиції законні. Тим паче, що Постановою КМУ від 2011 р.(номер не пам'ятаю) Кіпр не віднесено до офшорних юрисдикцій.
Роман Рогожин   14 січня 2012  

во-первых, Кипр относительно недавно исключен из списка оффшоров
во-вторых, мы все прекрасно понимаем для чего это было сделано
в-третьих, сути это никак не меняет - все прекрасно понимают, что для того и рвутся сейчас к власти, что-бы менять законодательство по свой бизнес (если убрать из закона пункт, то вчерашнее преступление перестанет дезинфицироваться как таковое - Вы, Роман, это должны знать как никто другой, коллега)...
Кипр как был, так и остался зоной с льготным налогообложением, где легко скрывать доходы )))
семейство Буш ведь тоже чаек с семейством Бен Ладен не в официальной атмосфере попивало )))
Рейтинг 252
Бали 5
Роман Філоненко   14 січня 2012  

это понятно...В своих ремарках я указал, что Кипр де-юре и де-факто является инвестором №1 в економику нашей страны, сообсвтенно говоря мне не совсем было понятно Ваше замечания на предмет того, что стыдно привоить в пример инвестора оффшор. Я навел официальную статистику. вот и все.
Роман Рогожин   14 січня 2012  

ну, Вы ведь прекрасно понимаете, что любую информацию можно преподнести официально по разному... и при этом не обязательно откровенно врать, что-бы добиться требуемого результата... это я Вам заявляю, как представитель государственной службы )))
Евгений Францук 15 січня 2012  
То, чего не могут люди, может Бог!!!Попробуйте быть предельно внимательным к слову БУДЬТЕ. Бог повелевает:

Мф 5.48 Итак будьте совершенны,
Мф 6.16 не будьте унылы, как лицемеры,
Мф 10.16 итак будьте мудры, как змии,
Мф 24.44 Потому и вы будьте готовы,
Лк 6.36 Итак, будьте милосерды, как и Отец ваш милосерд.
Лк 12.36 И вы будьте подобны людям,
Лк 12.40 Будьте же и вы готовы,
Деян 15.29 Будьте здравы.
Иак 1.22 Будьте же исполнители слова,
Иак 5.7 Итак, братия, будьте долготерпеливы до пришествия Господня.
1Пет 1.15 и сами будьте святы во всех поступках.
1Пет 1.16 Ибо написано: будьте святы, потому что Я свят.
1Пет 2.13 Итак будьте покорны всякому человеческому начальству,
1Пет 3.8 Наконец будьте все единомысленны, сострадательны,
1Пет 4.7 Итак будьте благоразумны и бодрствуйте в молитвах.
1Пет 4.9 Будьте страннолюбивы друг ко другу без ропота.
Иуд 1.22 И к одним будьте милостивы, с рассмотрением,
Рим 12.10 будьте братолюбивы друг к другу с нежностью;
Рим 12.16 Будьте единомысленны между собою;
Рим 12.18 Если возможно с вашей стороны, будьте в мире со всеми людьми.
1Кор 7.5 а потом опять будьте вместе,
1Кор 10.7 Не будьте также идолопоклонниками, как некоторые из них,
1Кор 11.1 Будьте подражателями мне, как я Христу.
1Кор 14.20 Братия! не будьте дети умом:
1Кор 14.20 на злое будьте младенцы, а по уму будьте совершеннолетни.
1Кор 15.58 Итак, братия мои возлюбленные, будьте тверды, непоколебимы,
1Кор 16.13 Бодрствуйте, стойте в вере, будьте мужественны, тверды.
1Кор 16.16 будьте и вы почтительны к таковым
2Кор 13.11 будьте единомысленны, мирны, --
Гал 4.12 Прошу вас, братия, будьте, как я, потому что и я, как вы.
Еф 4.32 но будьте друг ко другу добры, сострадательны,
Еф 5.7 итак, не будьте сообщниками их.
Еф 5.17 Итак, не будьте нерассудительны,
Флп 2.2 будьте единодушны и единомысленны;
Кол 3.15 к которому вы и призваны в одном теле, и будьте дружелюбны.
Кол 3.19 Мужья, любите своих жен и не будьте к ним суровы.
Кол 3.20 Дети, будьте послушны родителям вашим во всем,
Кол 4.2 Будьте постоянны в молитве, бодрствуя в ней с благодарением.
1Фес 5.13 будьте в мире между собою.
1Фес 5.14 будьте долготерпеливы ко всем.
Евр 13.17 Повинуйтесь наставникам вашим и будьте покорны,
Человек, исповедующий, что "1) Жизнь несправедлива — свыкнись с этим фактом.", не станет тратить "бешеные" средства на благотворительность (что делает Б.Гейтс).
Да, жизнь разнообразна, расчитана на выживание, но свыкнуться - значит превратится в раба (кому-то это очень выгодно). Не делайте из Б.Г. кумира ... Библия хорошо об этом говорит: "...не сотвори себе кумира..." Тот же А.Эйнштейн верил в порядочность людскую.
Рейтинг 15
Бали 238

Эта фраза не для того чтобы человек опустил руки. "Свыкнись" и "смирись" - разные вещи. Предназначение этой фразы - подготовить молодежь к тому, что не все будет получаться(в школе, например, жизнь легка и беззаботна), что жизнь и другие люди не всегда поступает по совести. И к этому нужно быть готовым, чтобы когда такое случилось - не опускать руки, а бороться за свое место под солнцем.
Не люблю эти правила Гейтса и считаю их разрушительными
Человек рожден, чтобы быть великим, и только жадные и глупые люди рассказывают, что ему это не дано
Гейтсу нужны были 10 тысяч хомячков программистов, чтобы работать на его фабрики и он написал эти строки преисполненные злостью.

Сравните с 7 правилами Вилла Смита
Кстати, именно ему принадлежит фраза "Люди тратят деньги которые не имеют, на вещи, которые им не нужны, чтобы понравиться людям, которые им не интересны"
http://growth.in.ua/will-smith/

1. Будьте не реалистами.
2. Будьте целеустремлёнными.
3. Старайтесь быть великим.
4. Смотрите внутрь своего разума.
5. Имейте веру.
6. Спросите, почему «нет»?
7. Жми вперёд.

А Гейтс всегда выглядел как несчастный человек. И возможно он знает как быть богатым и несчастным (читай жадным и глупым) :) Но какого?
Джобс никогда бы не подписался под правилами Гейтса, хотя они и были типа друзья по бизнесу.
Алексей Мась   15 січня 2012  

Особенно понравилось вот это:

— Я не верю, что можно быть рабом системы, если ты понимаешь, как эта система устроена.
(да, я имел в виду МПУ тоже)
Антон Гура   15 січня 2012  

Поддерживаю Мася. Гейтс был плохим, жадным и алчным человеком. Я не вижу ничего схожего с меритократическими принципами. Человек который обогатился за счёт умных и преданных людей,это хорошо? Ну тогда можно и про Ахметова написать, 10 заповедей. Он ближе нам по духу
Рейтинг 1
Бали 10 839
Ігор Шевченко   15 січня 2012  

Антон, ты явно ошибся партией. Тебе нужно вступать в Социалистическую или Коммунистическую партию Украины.

Суть капитализма, т.е. либеральной экономики, как раз в том, что предприниматели зарабатывают свои доходы используя труд наемных сотрудников. Но ведь никто наемных сотрудников не принуждает работать на предпринимателя. Они это делают добровольно, потому что хотят заработать. Что здесь плохого?

Исходя из твоей логики все предприниматели, использующие наемный труд, - это плохие, жадные и алчные люди.

Антон, ты вообще понимаешь, что ты написал? Если понимаешь и осознаешь, то тебе явно нужно выйти из МПУ и вступить в КПУ или СПУ.
Алексей Мась   15 січня 2012  

Справедливости ради Ахметов очень умный мужик.
И вполне себе счастливый.
Так что книжка про него давно у меня стоит, все только некогда прочесть

Немного соврал.
Книжка стоит про Абрамовича.

А вот на Путина, я на например не равнялся.
Антон Гура   15 січня 2012  

Путин использовал труд не рабочих, а миллионов сограждан. Партия Единая Россия и царь Путин-это вся Россия. Очень неплохо взять как пример и разбогатеть.
Антон Гура   15 січня 2012  

Игорь я так понимаю с твоей стороны прозвучал намёк на добровольно-принудительный уход с МПУ. Не вопрос, в КПУ или СПУ вступать я не собираюсь, ты меня очень плохо знаешь раз поступило не разумное предложения вступать в такие партии. Я не очередной (.....), который поддакивает и соглашается. Про Гейтса много читал,то что мужик умный я не спорю, но я и не говорил то что использовать труд наёмных рабочих это плохо, а вот использовать своих друзей ради благо-это аморально. И часть этих пунктах говорит об этом. Да ты и так всё знаешь, о чём я
Рейтинг 15
Бали 238

Антон, я не нашел тут пункта, который предлагает использовать своих друзей ради благо. Мы обсуждаем не личность Гейтса, а его 11 заповедей для молодежи. Речь не о том, чтобы сотворить себе идола, а часть комментаторов принялась обсуждать какой плохой Гейтс.
Я вот не интересовался личностью Гейтса, для меня он не заангажирован, читаю правила, и думаю о них, а не о авторе. И правила эти правдивы.
Рейтинг 1
Бали 10 839
Ігор Шевченко   15 січня 2012  

Антон, не стоит перекручивать мои слова и вкладывать в них иной смысл, чем тот который был четко озвучен. Это некрасиво и непорядочно с твоей стороны.

Если ты действительно не согласен с тем, что написано в этом посте, то ты тогда не согласен с Программой МПУ, потому что эти заповеди Гейтса на 99% ей соответствуют. А если ты не согласен с программой нашей партии, то тогда что ты делаешь в МПУ? Найди себе партию, которая больше соответствует твоим личным идеологическим убеждениям.

Никто тебя принудительно из партии не собирается выгонять, но если твои взгляды противоречат идеологии нашей партии, то ты сам должен уйти или остаться, но не писать здесь всякую социалистическо-коммунистическую ерунду.
Рейтинг 3
Бали 474
Віктор Демчишин   15 січня 2012  

У нас не має Програми МПУ!!! У нас є короткі тези та принципи, ще є ідея, мета та завдання. На рахунок останнього абзацу - Я за те, що ми переборщили з видаленнями! Спочатку - були дійсно провокатори, бо фактично одне писали в коментарях, інше в повідомленнях, а ше інші взагалі матами гнули та принижували гідність. Антон - не такий! Навіть якщо щось писав - то він комусь хотів допомогти до активних та рішучих дій! Ігоре Анатолійовичу - ВИ ВСЕ НАДТО ЕМОЦІЙНО все сприймаєте, а потім нервуєтеся, а може він хоче навпаки - ДОПОМОГТИ?!
Антон Гура   15 січня 2012  

Игорь, мы сейчас переливаем из "пустого в порожне" Я имею права высказывать свою точку зрения( если я здесь не могу её высказывать,то так и скажи), а не "оскорбляй" меня. В МПУ я уже год, если бы меня что-то не утраивало, давно бы уже вышел. Я ещё раз говорю, свои комментарии я оставил после того, как затронули личность( Гейтс), а не его пункты.Ты снова эмоционально пишешь и не дочитав до конца мои комментарии. В самом последнем комментарии я написал, чтобы бы было всем понятно. А ты снова перекрутил.
Рейтинг 1
Бали 10 839
Ігор Шевченко   15 січня 2012  

Антон, конечно, ты имеешь право высказывать свою точку зрения, но если твоя точка зрения будет противоречить Программе МПУ, то ты сначала будешь удален из Меритократа, а потом будет поставлен вопрос об исключении тебя из партии за нарушение устава партии. Конкретные статьи устава, которые ты нарушаешь, я тебе уже присылал. Устав партии существует для того что бы его выполнять, не обсуждать.

Великие умы обсуждают идеи...средние умы обсуждают события...мелкие умы обсуждают людей! (Индийская мудрость)

Запомни эту мудрость и старайся не переходить на личности и не участвовать в их обсуждении.
Рейтинг 1
Бали 10 839
Ігор Шевченко   15 січня 2012  

Вікторе, довожу до твого відома, що у нас є Програма партії, яка до речі зареєстрована Міністерством юстиції України. З нашою програмою можна ознайомитися тут http://ru.m-p-u.org/platforma
Рейтинг 3
Бали 474
Віктор Демчишин   15 січня 2012  

Це тези!
Рейтинг 1
Бали 10 839
Ігор Шевченко   15 січня 2012  

Вікторе, ти що читати не вмієшь. Тези - це мої "Січневі тези", а цей документ на даний момент є офіційною Програмою МПУ, яку зареєструвало Міністерство юстиції.

Вікторе, схаменись.
Рейтинг 3
Бали 474
Віктор Демчишин   15 січня 2012  

Прошу без образ Шановний! Я про Ваші січневі тези не говорив! А хто ж мені писав у приватці, що детальну програму ще треба ретельно підготувати.??!
Рейтинг 1
Бали 10 839
Ігор Шевченко   15 січня 2012  

Вікторе, і чим же я тебе так образив?

Так, детальну програму ще треба розробити, але це не означає що у МПУ взагалі не має програми. Вічуваєшь різницю - програма і детальна програма?
Рейтинг  -
Бали  -
Олена Ганчовська   15 січня 2012  

Ужас!!!!!
Рейтинг 252
Бали 5
Роман Філоненко   15 січня 2012  

Для того, щоб мати успішний бізнес потрібно об'эднати навколо себе людей, які розумніші за себе. Де тут зло? Використав друзів? Так, напевно, в них не було підприємницького хисту, - а така жилка дуже істотна в бізнесі...
Геннадій Терещенко   15 січня 2012  

Похоже МПУ ожидает смена инвестора! Вполнне в Американском стиле! К чему тогда слова о достойных людях - это понятие намного шире нежели понятие богатые люди.
Согласен с Алексеем, что это послание Гейтса не имеет никакого отношения к меритократии. А что в этом кто-то сомневается? Но все на полном серьезе рассуждают о личности Гейтса, а его отлично понимаю. Так как вижу в его рассуждениях отца, у которого есть взрослые дети. Ребята, доживите до того времени, когда возраст ваших детишек перевалит 22. Поверьте, вы поймете Гейтса!
Алексей Мась   15 січня 2012  

Я кстати не утверждал, что послание Гейтса не имеет отношение к меритократии.
Я про меритократию и Гейтса недостаточно знаю, чтобы это утверждать.
И то и другое - достаточно широкие понятия.
Віктор Разживін 15 січня 2012  
Алексей! Простите. Проглядел. Это Антон написал!
Рейтинг 211
Бали 9
Знову суперечка про філософські істини :-)
Перш ніж сперечатися справедливе життя чи ні, спробуйте дати визначення того, що таке СПРАВЕДЛИВІСТЬ? - Важко, правда. На перше питання можна відповідати як завгодно, все зводиться до питання: що є СПРАВЕДЛИВІСТЬ?
Якщо загалом, то правила Гейтса - вони призначені для молоді, яка вступає в доросле життя: щоб молодь зіткнувшись з реалями життя не розчаровувалася і не бігла вживати наркотики чи алкоголь, не ламалася на старті життя. Це нагадує попередження стоматолога: зараз буде трошки боляче.
Рейтинг 15
Бали 238

Абсолютно вірно!
Антон Гура   15 січня 2012  

Василий, в Украине жизнь такая, что правила этого человека кажется детским лепетом, с тем чем на самом деле приходиться сталкиваться нашей молодежи.
Александр Пономаренко , надо читать между строк. Пошло обсуждения Гейтса, поэтому я и написал. То,что эти пункты жизненные я не спорю, я давно это понял, ещё в 16 лет, пока мои одноклассники жили беззаботной жизнью я уже работал, так как вечером нужно было что-то есть. И мне не кто не дал образования, я сам поступил и сам выучился. Но во мне есть совесть,душа и забота( чего нет у человека, автора строк выше). Да он богат, но как ему сейчас живется? Он несчастен. почитайте сейчас про него, ему бы не кто не позавидовал...
Рейтинг 15
Бали 238

Главное что вы тоже согласны с тем что жизнь несправедлива, т.к. оказывается, что есть люди, которые несправедливости не встречали. Это я и хотел от вас услышать. Гейтса обсуждать опять же не берусь, согласен что многие богачи не счастливы. Счастье не купишь за деньги...
Антон Гура 15 січня 2012  
Правильно Виктор написал, мы все видим только одну точку. А то, что вокруг неё не кто не видит.
Рейтинг 15
Бали 238
Роман Філоненко Сьогоднi 18:59
ну а если взять ЗУ "О гос. службе", то ч. 3 ст. 16 Закона сюда как раз подойдет))


Может я что-то не понимаю, я не юрист. Но чисто для интереса, разъясните мне как ограничивает право на членство в партиях:
З А К О Н У К Р А Ї Н И

Про державну службу
Стаття 16. Обмеження, пов'язані з проходженням
державної служби

На державних службовців поширюються обмеження, передбачені
Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції"
( 3206-17 ).
{ Частина перша статті 16 в редакції Законів N 358/95-ВР від
05.10.95, N 3207-VI ( 3207-17 ) від 07.04.2011 }
Державні службовці не можуть брати участь у страйках та
вчиняти інші дії, що перешкоджають нормальному функціонуванню
державного органу.
Інші обмеження, пов'язані з проходженням державної служби
окремими категоріями державних службовців, встановлюються виключно
законодавчими актами України.
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=3723-12

Или я не тот документ открыл?
Рейтинг 211
Бали 9
Василь Мельничук   16 січня 2012  

В ЗУ ЗУ "Про політичні партії" обмеження стосуються лише:
1) судді;
2) працівники прокуратури;
3) працівники органів внутрішніх справ;
4) співробітники Служби безпеки України;
5) військовослужбовці;
6) працівники органів державної податкової служби;
7) персонал Державної кримінально-виконавчої служби України.
Таким чином, ці обмеження стосуються лише працівників "силових" органів влади і не стосуються всіх інших службовців органів влади і місцевого самоврядування.
В ЗУ Про державну службу обмежень щодо партійності немає.
Рейтинг 15
Бали 238

Так, це я бачив. А от цікаво, чи пережбачена відповідальність за порушення:
ЗУ Про державну службу
Стаття 4. Право на державну службу
1. Державний службовець повинен неупереджено виконувати свої службові обов'язки незалежно від партійної належності та особистих політичних переконань.
3. Державний службовець під час виконання службових обов'язків не має права вчиняти дії, що демонструють його політичні погляди або свідчать про особливе ставлення до певних політичних партій."

Можливо вам відомо?
Рейтинг 211
Бали 9
Василь Мельничук   16 січня 2012  

це стаття 13 а не 4, нової редакції ЗУ Про державну службу, який ще не набув чинності, набирає чинності з 1 січня 2013 року.
Та яка відповідальність: якщо будеш розвивати партійну діяльність на роботі, і це почне заважати роботі, то просто звільнять і все.
Рейтинг 15
Бали 238

Я запитав з точки зору діяльності службовців, членів ПР. Сумніваюсь, що їх за це виженуть
Рейтинг 211
Бали 9
Василь Мельничук   16 січня 2012  

Ну, я останні 8 років працював в центральних органах виконавчої влади - у нас не помітно ніякої партійної активності, жодної з партій. Це було б несхвально сприйнято колегами. Службовці центральних органів вважають себе дуже розумними і їм було б образливо якби їх хтось активно агітував :-) Висловити свою думку і відношення до тої чи іншої сили можна, а от партійна активність не вітається трудовим колективом, перш за все.
Рейтинг 252
Бали 5
Вами все вірно відкрито. Зверніть увагу на останню частину цієї статті. Там вказана бланкетна норма, яка відносить регулювання тих чих інших відносин іншими н.п. актами, зокрема й було зазначено ЗУ "Про політичні партії".
Рейтинг 15
Бали 238

А, зрозумів, ви мали на увазі, що це і є посилання на ЗУ "Про політичні партії", а я подумав що щось у цьому тексті також напряму забороняю членство, дивився-дивися і не розумів що) дякую.
Рейтинг 211
Бали 9
Василь Мельничук   16 січня 2012  

Ви не хочете звертати увагу на іншу статтю ЗУ Про державну службу, а саме статтю 4: Стаття 4. Право на державну службу
Право на державну службу мають громадяни України незалежно від походження, соціального і майнового стану, расової і національної приналежності, статі, політичних поглядів,....
у новому ЗУ Про державну службу також немає заборони на членство в партії для держслужбовців, щоправда є стаття 13
"Стаття 13. Вимоги до політичної неупередженості державного службовця
1. Державний службовець повинен неупереджено виконувати свої службові обов'язки незалежно від партійної належності та особистих політичних переконань.
2. Державний службовець не має права організовувати страйки та брати в них участь.
3. Державний службовець під час виконання службових обов'язків не має права вчиняти дії, що демонструють його політичні погляди або свідчать про особливе ставлення до певних політичних партій."
зновуж-таки, заборони на членство в партії немає
Рейтинг 252
Бали 5
Роман Філоненко   16 січня 2012  

Василь, не буду з Вами сперечатися. Втым, зазначу, що Закон Украъни "Про д.с" э загальним, а потым ыдуть спецыльны закони. Перш, ніж керуватися чимось (типу що і де передбачено),використовуються загальний, а потім спеціальний н.п.акт (и). Тому думаю не варто далі вести цю дискусію. З приводу нового ЗУ "Про д.с." - думаю він ще буде змінений.
Рейтинг 211
Бали 9
Василь Мельничук   17 січня 2012  

Роман Філоненко Вчора 22:03
Роман, та я в курсі, тому і звертаю Вашу увагу, що в ЗУ Про державну службу немає заборон на участь держслужбовців в політичних партіях. Такі заборони є в інших законах, які стосуються певних категорій держслужбовців.
Рейтинг  -
Бали  -
Олена Ганчовська 15 січня 2012  
Я шокована!:( Не словами Білла Гейтса - де чим іншим:((
Рейтинг  -
Бали  -
Ігор Чомко 15 січня 2012  
Не має слів:(
Рейтинг 130
Бали 28
Сергій Ляшенко 15 січня 2012   Вiдредаговано: Ігор Шевченко 15 січня 2012
.
По поводу МакДональдса.
Если бы у нас был субъект предпринимательской деятельности который наладил бы аналогичный бизнес. Занял бы полностью нишу МакДональдса. То я не против. Так не случилось. Уже это произошло.
Я в некотором роде считаю бизнес МакДональдса социальным. Так как там бесплатные туалеты, можно помыть руки. А наши бизнесмены в свои туалеты, рукомойники ни кого не пустят.
Алексей Мась   15 січня 2012  

В какой-то момент там руки мыть было только по чекам, но потом передумали
Рейтинг 15
Бали 238

Наверное потому, что некоторые бегали от столика к столику прося чек)))
Алексей Мась   15 січня 2012  

Да и руки помыть до получения чека бывает полезно.
Рейтинг 252
Бали 5
Роман Філоненко   15 січня 2012  

есть аналог Макдональдсу в Украине - это Макфокси. Результат на лицо...Проект полностью не рентабеленый
Рейтинг 74
Бали 51
Клавдія Гарбуз   16 січня 2012  

Александр, Вы не знали, что Леонид Черновецкий выдал указ "О внедрении в столице бесплатного и свободного пользования жителями и гостями города туалетами в заведениях общественного питания"?
А добавлять в еду химию "усилитель голода", чтобы человек больше покупал - это социально?
Рейтинг 252
Бали 5
Роман Філоненко   16 січня 2012  

Я. до речі, знав про цей н.акт (правда це не указ). З приводу якості їжі, то тут не посперечаєшся з Вами
Рейтинг 74
Бали 51
Клавдія Гарбуз   16 січня 2012  

Например, украинский ресторан "Пузата Хата". И цены там вполне социальные, ниже чем МакДональдсе.
Олександр Панченко 15 січня 2012  
Я ещё что думаю. Что наши власти боятся пустить иностранный бизнес в Украину.
Потому что Иностранцы узнают о настоящей коррупции в Украине.
Это касается даже продажи земли. Лучше мы продадим землю украинским олигархам а не иностранцам.Олигархов власти будут контролировать, брать деньги на выборы.
Если иностранцы будут собственниками. Они же все расскажут о состоянии бюрократии.
И вообще о состоянии дел в Украине. Иностранцы хотят что бы все было по закону. А не по понятиям.
Рейтинг 7
Бали 356
Юрій Козаріз 15 січня 2012  
На жаль Білл Гейтс не мій кумир, дійсно ділом доказав що заслуговує на озвучення певних пунктів та мати певних прихильників і послідовників. Але прошу, давайте шукати потенційних видатних діячів у нас та відкривати ці таланти. Максималзм це лише початок, доречі не самий поганий але це наш максималізм і це наші потенційні герої.
Рейтинг 252
Бали 5
Давайте їх не "шукати", а їми ставати)))А брати за приклад потрібно когось. Знаю, що зі мною не погодяться, але люди це дивні створіння і вони мають вплив один на одного.
Рейтинг 74
Бали 51
Клавдія Гарбуз   16 січня 2012  

Для того чтобы стать успешным, нужно учиться у людей, которые достигли вершин успеха.
Для нас написали "11 меритократических заповедей", чтобы мы лучше поняли законы и принципы в этом мире и стали успешными!
Рейтинг 252
Бали 5
Роман Філоненко   16 січня 2012  

Аналогічної думки!
Білл Гейтс також і не мій кумир. Він мені взагалі не потрібен.
Рейтинг 74
Бали 51
Клавдія Гарбуз   16 січня 2012  

Александр, а компьютером Вы пользуетесь?!)))
Рейтинг 211
Бали 9
Василь Мельничук   16 січня 2012  

Сам Білл не потрібен, потрібні його програмні продукти :-)
Олександр Панченко   16 січня 2012  

Да. И что дальше.
Рейтинг 74
Бали 51
Клавдія Гарбуз   17 січня 2012  

Вы пишите, что Билл Гейтс Вам вообще не нужен. Если бы не его работы, Вы бы не смогли нормально работать на компьютере)))
Рейтинг 336
Бали 2
Виктор Буяков   16 січня 2012  

Есть Mac OS, Linux, Free BSD и многие замечательно ими пользуются.
Просто Вильям III самый проворный торгаш :)
Рейтинг 211
Бали 9
Василь Мельничук   17 січня 2012  

Я спробував перейти на Лінукс. У мене склалося враження, що Лінукс і Оупенофіс зробили спеціально для того щоб користувачі розуміли безальтернативність Віндовс і МС Офіса. Лінукс напевно годиться для програмістів - для користувачів він просто неприйнятний.
Алексей Мась   19 січня 2012  

по сравнению с Apple и Mac OS и Виндоус для людей не годится (лично мое мнение, но есть много людей считающих так же)
1) Жизнь несправедлива — свыкнись с этим фактом.
Бог создал природу многогранной, поэтому кому-то кажется, что он поступил с ним несправедливо(как вообще можно говорить о несправедливости если ты, в отличии от миллиардов не родившихся, "живешь на этой планете Земля".
...несправедливость - свыкнись... Бог знает, что делает - он дал тебе Разум, чтоб исправить это!
Рейтинг 18
Бали 201
На сколько я помню Бил Гейтс тратит просто колоссальный суммы денег на благотворительность. Там же читал что он хочет потратить все свое состояние на эти цели, а детям оставить только самый минимум.
Рейтинг 74
Бали 51
Клавдія Гарбуз   16 січня 2012  

Это его личное дело, как распоряжаться своими финансами.
Алексей, Вам его принципы понравились?
Рейтинг 18
Бали 201
Алексей Павлов   16 січня 2012  

Хоть и горькая, но это правда жизни, а на правду чего обижаться. В целом эти принципы описаны в сотнях книгах "по мотивации", правда другими словами.
Сергій Кубраков   20 січня 2012  

Он тратит уйму денег не только на благотворительность http://www.youtube.com/watch?v=XMeXKsLsUhk&feature=related
З 5 не погоджуюся.В житті завжди потрібно прагнути більшого, а не називати обжарювання бутербродів своїм хорошим шансом.
Алексей Мась   16 січня 2012  

Нужно заниматься работой, которая тебя развивает.
Такой работы валом, это как раз желающих обжаривать гамбургеры много.
Рейтинг 472
Бали 1
Любовь Астафьева 16 січня 2012  
мне понравилось, хотя относительно первого пунктика я бы поспорила: справедливость - это субъективный фактор...а еще я считаю что каждый создан для того, чтобы быть счастливым) кто-то работая в Макдональдсе может быть в сто раз счастливее "ботаника в очках - босса"....Развивая тему успеха, я бы не забывала про моральные и духовные аспекты жизни..а не только глобальное зацикливание на материальном...
Олександр Панченко 16 січня 2012  
Такими ресторанами как Пузата Хата надо напичкать всю Украину.

А по поводу Распоряжения Черновецкого про пользование туалетами в сфере общественного питания (2008 г.). Такие распоряжения надо принять по всей Украине. А не только прикрыться столицей.

А по вопросу добавление в пишу усилителя голода в Макдональдсе. За это надо привлечь к ответственности, это не должно остаться безнаказанным. И нам минус за то что мы сидим сложа руки. А нас используют как животных.
Рейтинг 368
Бали 1
Сергей ГотвянскийСховати гiлкуПоказати гiлку 14 січня 2012
Было бы хорошо изучить деятельность "Учителя", прежде чем приводить его жизнь и успех в пример. <br>
Смотрите ниже ссылку о Билле Гейтсе.<br>
Билл Гейтс о "вакцине для сокращения населения".<br>
<a onclick="Application.checkLink(this);return false;" href="http://meritokrat.org/ooops/leave?href=http%3A%2F%2Fwww.warandpeace.ru%2Fru%2Fexclusive%2Fview%2F44971%2F" rel="http://www.warandpeace.ru/ru/exclusive/view/44971/">http://www.warandpeace.ru/ru/exclusive/view/44971/</a>


Я, здається, зрозумів. Треба ставити в приклад Бога. А що робити з тим, що фактично більшість АТЕЇСТИ?! А, навіть серед віруючих існує стільки ж уявлень про Нього, як і кількість людей? І то мінімум! Бо людина міняється і міняється її уявлення про Творця. Так що, дійсно, пропоную брати КРАЩЕ від КРАЩИХ. Все, гадаю, НЕ ПОТРІБНО брати. Бо у кожного Святого є минуле, і в кожного грішника є Майбутнє.
Рейтинг 1
Бали 10 839
Ігор Шевченко   17 січня 2012  

Уважаемые, еще раз повторяю, обсуждайте не ЛЮДЕЙ, а ИДЕИ. Обсуждая людей, вы демонстрируете узость и скупость своего ума и мировоззрения. Без обид.
Алексей Мась   17 січня 2012  

Мне кажется в самой посылке 11 заповедей (бога, Билла Гейтса, Далай Ламы) заложено преклонение в первую очередь перед личностью, которая это сказала.

И людям как раз и хочется увидеть как те идеи, которые эта личность декларирует, сделали из нее ту личность, которую мы знаем.

Поэтому я не вижу никакой возможности тут для аудитории отделить советы Билла Гейтса, от самого Гейтса. Более того, они так тут и размещены, как советы всем известного Билла Гейтса. Поэтому попытки не упомянуть личность того, кто эти идеи породил -мне кажется в контексте данных постов (делающих упор на личности) контрпродуктивны. Все переругаются и на этом все закончится.
Рейтинг 1
Бали 10 839
Ігор Шевченко   17 січня 2012  

Леша, а в этом-то как раз и фокус))). Именно в таких ситуациях, "дурь" каждого становится видна, как говорил когда-то Петр I.
Алексей Мась   17 січня 2012  

Да, фокус еще тот :) согласен
Вообще, интернет существует, чтобы дурь каждого была видна
Основа меритократии в признании разноликости,разноуровневости... разномерности человеческих возможностей и соответственно измерений успеха. Весь диапазон этой разномерности огромен. Заповеди Билла Гейтса представляют одну крайнюю точку зрения на успех в жизни. А другую, противоположную точку зрения хорошо выразил Омар Хайам: "Кто для жизни себе отыскал закуток в наше гиблое время, и хлеба кусок, кто ни кому, не слуга, не хозяин, счастлив тот и воистину духом высок!" Проблема в том, что стремление к успеху первого рода слишком агрессивно, оно нуждается в признании как можно большего числа людей, причём выражаться это признание обязательно должно в материальной форме, лучше в твёрдой валюте. И наличие большого числа людей понимающих успех иначе, для Стремления Первого Рода нетерпимо.Грубо говоря,составляй число таких, например, как я, заметное большинство на этой планете, Билл Гейтс стал бы и тогда успешным, но с гораздо меньшим долларовым рейтингом и с гораздо большим моральным. А вот для многих и многих других Звёзд Успеха это был бы полный провал. Задача меритократов не дать переплавить мозги и чувства многоликого человечества в один фанатичный вопль ни в пользу "омаров хайамов", ни в пользу "фёдоровых", ни, тем более, в пользу "биллов гейтсов". Но у "билов гейтсов" позиция самая предпочтительная в плане переплавки наших мозгов. В этом проблема для мирового института Меритократии!
Алексей Мась   17 січня 2012  

Интересная точка зрения.
Рейтинг 79
Бали 49
Шановні мерітократи! Дуже неприємно бачити цей цирк, де ви чубитеся як невиховані школярі ( перший клас, друга чверть!), Коли через надто емоційні дискусії, партію покидають активні Члени, які з самого початку по цеглині будували її? А зараз через такі дрібниці Ви виливаєте один на одного весь бруд. Невже так мають поводити себе справжні МЕРІТОКРАТИ? Ну, не згідні Ви з заповідями Білла, в кожного є своя думка і свої заповіді. Але ви НЕ повинні хамити один одному та ще й виставляти свої негативні емоції на загальне обговорення. В таких випадках пропоную керівництву, заборонити коментувати такі статті, оскільки наш народ не вміє поважати думку інших.
Рейтинг 15
Бали 238

Підтримую, нарешті хтось сказав як воно виглядає з боку, а дехто вважає чвари партійною дискусією)
Катерина Шушпанова 19 січня 2012  
культура деяких людей мене здивувала...
Зареєструйтесь або увійдіть на сайт щоб переглядати і коментувати
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ

РЕКОМЕНДУЄМО

Фільм Єжи Гоффмана

Україна. Становлення нації

Лі Куан Ю

Сингапурська історія

Малкольм Гладуэлл

Гении и аутсайдеры.

Малкольм Гладуэлл

Переломный момент

Лариса Буракова

Почему у Грузии получилось

Ігор Шевченко

Інтерв'ю для Pravotoday

m-store